frustreret, stadig ingen baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
5 svar
1 synes godt om
1. november 2015

candy08

Hej, skal bare ud med mine frustrationer... 

Har været i gang med pb nu i 7 måneder og var så overbevist om at den var her den her gang. Er startet på metformin, og havde den mest positive test på ægløsningsdagen jeg nogensinde havde haft og havde godt med sex før under og efter.. Men ak nej heller ikke denne gang, for så kom mens i dag...

Er blevet tjekket for cyster og pco med underlivsundersøgelser og blødprøver hvor mit hormontal er rigtig fint så ingen pco til mig..

Og jeg ved godt det kan tage lang tid og der er mange derude der har prøvet i meget længere tid end mig, men derfor er det sku stadig frustrerende og især når alle andre omkring en bliver gravide i 1 eller 2 forsøg..

Ville disideret ikke noget med denne tråd sådan set bare ud med nogle af mine følelser 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2015

Bak

candy08 skriver:

Hej, skal bare ud med mine frustrationer... 

Har været i gang med pb nu i 7 måneder og var så overbevist om at den var her den her gang. Er startet på metformin, og havde den mest positive test på ægløsningsdagen jeg nogensinde havde haft og havde godt med sex før under og efter.. Men ak nej heller ikke denne gang, for så kom mens i dag...

Er blevet tjekket for cyster og pco med underlivsundersøgelser og blødprøver hvor mit hormontal er rigtig fint så ingen pco til mig..

Og jeg ved godt det kan tage lang tid og der er mange derude der har prøvet i meget længere tid end mig, men derfor er det sku stadig frustrerende og især når alle andre omkring en bliver gravide i 1 eller 2 forsøg..

Ville disideret ikke noget med denne tråd sådan set bare ud med nogle af mine følelser 

Så får du lige en krammer 

Det er så hårdt at vente og vente. Men brug et par dage mens du alligevel bløder på at være ked af det, og så ellers op på hesten igen

Må jeg spørge hvorfor du er startet på Metformin? 

Anmeld Citér

1. november 2015

MorTilN

Jeg deler din fustrationer så meget så du får lige en kæmpevi har været igang med 1. Pb i 5 måneder nu og er i teorien stadig på 1 cyklus da jeg slet ikke har blødt i de 5 måneder 

Anmeld Citér

2. november 2015

candy08

Må egentlig indrømme at jeg ikke helt ved hvorfor jeg er startet på metformin, hun udskrev dem til mig da jeg var til gyn undersøgelse og sagde jeg bare skulle starte med det samme, og da jeg fin svar på blodprøveren sagde hun at jeg bare skulle fortsætte 

Anmeld Citér

2. november 2015

Johild

Kender din frustration til fulde..!!!

vi er i gang på 14. (Næsten 15.) måned... Jeg blev gravid i august men aborterede i omkring 5+0, så lægen vil ikke hjælpe før der er gået 18 måneder, for vi er jo "unge og raske" og har allerede et barn som er kommet spontant (tog 3,5 mdr at lave)...

men der er ikke så meget andet end at klø på og krydse fingre hele tiden også forsøge at beskæftige sig med noget andet...

Anmeld Citér

2. november 2015

Chris87

Kan fuldt ud sætte mig ind i hvordan du har det - vi har prøvet siden juli sidste år, stadig intet Held her. Vi har dog holdt en lille pause fra det, hvilket var min beslutning fordi alt det baby halløj gjorde mig stresset og konstant ked af det. 

Jeg prøver at holde op med at tænke på det, og bare lader det komme når det er - men på dårlige dage har jeg det ligesom dig, hvor alt bare er møg surt og man kunne tude konstant osv.

Det bare vigtigt man har nogen der forstår en og kan gribe en på de dårlige dage, men selvom jeg ret sikker på vores mænd forstår os - er de jo ikke tøser . Så der ville det for mit vedkommende Være rart med en veninde eller to i samme bås.

Udover det så STORT KRAM til dig !!

Jeg håber trods dine øv dage og tude ture at du prøver at holde humøret højt også selvom det svært, lige pludselig er vi alle heldige !

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.