Hvornår har jeg testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. november 2015

Anonym trådstarter

Hej piger 

Kan slet ikke lige hitte ud af det. 

Jeg fik min sidste menstruation  d. 11. oktober. Hvornår kan jeg så teste? 

Håber I kan hjælpe?! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2015

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
Anonym skriver:

Hej piger 

Kan slet ikke lige hitte ud af det. 

Jeg fik min sidste menstruation  d. 11. oktober. Hvornår kan jeg så teste? 

Håber I kan hjælpe?! 

Det kommer an på hvor lang din cyklus er, men den dag du forventer din næste menstruation er som udgangspunkt din testdag. 

Anmeld Citér

1. november 2015

Anonym trådstarter

Babyklar87 skriver:

Det kommer an på hvor lang din cyklus er, men den dag du forventer din næste menstruation er som udgangspunkt din testdag. 

Ja, det er netop den dag, jeg er i tvivl om, hvornår er.. 

Anmeld Citér

1. november 2015

Chellie

Hvor lang er din cyklus normalt? Har du evt. brugt ægløsnngstests?

Hvis din cyklus normalt er på fx 30 dage, fanger du en kalender, og tæller 30 dage frem fra sidste mens. Hvis du i mellemtiden har brugt ægløsningstests, tæller du 16 dage frem fra du testede positivt på ÆL. 

Generelt er det en rigtig god ide at skrive mens ned, så du altid kan holde øje med, om din cyklus er regelmæssig. Der findes også rigtig mange gode apps til formålet 

Anmeld Citér

1. november 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Hvor lang er din cyklus normalt? Har du evt. brugt ægløsnngstests?

Hvis din cyklus normalt er på fx 30 dage, fanger du en kalender, og tæller 30 dage frem fra sidste mens. Hvis du i mellemtiden har brugt ægløsningstests, tæller du 16 dage frem fra du testede positivt på ÆL. 

Generelt er det en rigtig god ide at skrive mens ned, så du altid kan holde øje med, om din cyklus er regelmæssig. Der findes også rigtig mange gode apps til formålet 

Tak for svar

Jeg har været på p-piller de sidste 10 år, så aner ikke noget om min cyklus, men min læge mente, at den måtte være 30 dage 

Anmeld Citér

1. november 2015

Chellie

Anonym skriver:

Tak for svar

Jeg har været på p-piller de sidste 10 år, så aner ikke noget om min cyklus, men min læge mente, at den måtte være 30 dage 

Hvis du kun lige er stoppet på P-piller, kan din cyklus godt være lidt uregelmæssig her i starten. Gå ud fra 30 dage, og skriv ned hver gang du får mens, så du bedre kan danne dig et overblik 

Anmeld Citér

1. november 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Hvis du kun lige er stoppet på P-piller, kan din cyklus godt være lidt uregelmæssig her i starten. Gå ud fra 30 dage, og skriv ned hver gang du får mens, så du bedre kan danne dig et overblik 

Det må jeg prøve 

Jeg forsøgte med æl teste, men testene ikke hver dag og fangede aldrig en helt positiv test

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.