Julegaver til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.596 visninger
13 svar
13 synes godt om
1. november 2015

JVF

Hej!

Sagen er den, at min søde svigermor har efterspurgt en ønskeseddel til jul, fra min datter. Som til december vil være 6 mdr... Men jeg er helt på bar bund. Jeg skal være ærlig og indrømme at jeg først tænkte: Gaver? Hun har jo først lige fattet sin egen eksistens for et par måneder siden, så hun vil da slet ikke kunne forstå at hun får en julegave. �� 

Men er lidt kommet frem til at min svigermor enormt gerne vil give min datter en af hendes første julegaver. Og det skal svigermor da have lov til ��

Men hjælp! Hvad søren skal jeg skrive på ønskelisten? ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2015

MorTilN

JVF skriver:

Hej!

Sagen er den, at min søde svigermor har efterspurgt en ønskeseddel til jul, fra min datter. Som til december vil være 6 mdr... Men jeg er helt på bar bund. Jeg skal være ærlig og indrømme at jeg først tænkte: Gaver? Hun har jo først lige fattet sin egen eksistens for et par måneder siden, så hun vil da slet ikke kunne forstå at hun får en julegave. �� 

Men er lidt kommet frem til at min svigermor enormt gerne vil give min datter en af hendes første julegaver. Og det skal svigermor da have lov til ��

Bleer, sutter, nusse bamse/klud, stofbleer, bæresele, voksi pose, alders releteret legetøj, tøj, bObbels dyr  (fik min nevø som 8 mdr), alders releteret bøger/pegebøger.... er noget af det jeg kan komme på.

De ting i nu synes i mangler til jeres lille mirakel 

Anmeld Citér

1. november 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

vi har del købt til vores datter som er 5 mdr til dec.

en krea rød trædukkevogn med sengetøj og dukke.

derudover ønsker vi os junior sengetøj, badelegetøj, pixi alfabetet, tøj,

Anmeld Citér

1. november 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Donut fra bobles. Eller anden bold. Super god til at ligge baby på maven og trille rundt. 

Aktivitetslegetøj evt fra lamaze fra alderen 6-12 mdr eller op(det gør ikke noget at få legetøj der skal gemmes lidt pga alder- så er der bare mere glæde senere)

gavekort til fotografering

tøj(evt hjemmesyet/strikket(når nu det er fra farmor)

hvis I har holdt barnedåb så brug de ønsker I ikke fik opfyldt. 

Her var det fx et smykkeskrin hun ikke fik, det fik hun så af oldemor i julegave. 

Vores datter var også 6 mdr sidste jul hun anede ikke hvad hun skulle med pakkerne. Hvilket hendes farmor ikke forstod og var måske lidt skuffet over at hun ikke selv kunne pakke dem ud... 

Det er mest gaver til jer - til jeres barn. Så tænk på hvad I synes kunne være rart at have det næste halve års tid(frem til fødselsdagen hvor I kan ønske nye spændende, alderssvarende ting)

Anmeld Citér

1. november 2015

alenemor42

Jeg har ønsket nogle af de gode klassiske børnebøger som Halfdan Rasmussen ABC, de små synger osv.

Jeg giver ikke baby noget som helst da han er pænt ligeglad fordi han er så lille 

Anmeld Citér

1. november 2015

snuskesmor

Bobles, duplo, gå-vogn, brio trælegetæj -- har været gode de sidste måneder hos os. Min pige er 10 mnd. Duploen bygger hun selvfølgelig ikke med, men hun kan godt lide de farverige klodser - og alle voksne på besøg kan godt lide at bygge med dem! :-D

Anmeld Citér

1. november 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
JVF skriver:

Hej!

Min datter var 8 mdr til hendes første jul og jeg gik på fætter BRs hjemmeside og så hvad legetøj de havde til børn i hendes alder, og så brugte vi det til at lave en ønskeseddel til hende...

Anmeld Citér

1. november 2015

JH12

JVF skriver:

Hej!

Min dreng er også 6 måneder til Jul. 

Herhjemme ønsker vi os, 

hoptimister, juniordyne + betræk, BR træ legetøj, børnebøger, bObles,, Gavekort og penge til baby udstyr (fx tøj, overtøj mm.) og forlystelser fx svømmehallen. 

Man kan jo godt ønske sig noget de kan bruge når de bliver ældre. 

Ja de er ligeglad med pakkerne, men som forældre betyder det faktisk noget (også selvom det er en lille bitte ting) - ihvertfald for mig. Det er en kæmpe stor dag især med Børn. 

Min store pige var 7,5 måned ved hendes første jul, og hun fik MANGE gaver, alle nogle hun kunne bruge senere..

Anmeld Citér

1. november 2015

Babilooo

Bobles, gåvogn, vogn der kan køre som ligner en mariehøne eller mus eller humlebi (kan ikke huske navn), hoppeko, bolde, Dublo, brio, legekøkken, legeværktøj/værkstedsbord (kan også være sjovt for piger).

indendør eller udendørs trampolin. 

Motorcykel til at køre i haven eller på fortovet...Den røde traditionelle evt. Alle typer af køretøjer til indendørs eller udendørs brug er generelt et stort hit.

snurretop til st øve motorik i hvor man kan slynges rundt

Anmeld Citér

1. november 2015

Babilooo

Bobles, gåvogn, vogn der kan køre som ligner en mariehøne eller mus eller humlebi (kan ikke huske navn), hoppeko, bolde, Dublo, brio, legekøkken, legeværktøj/værkstedsbord (kan også være sjovt for piger).

indendør eller udendørs trampolin. 

Motorcykel til at køre i haven eller på fortovet...Den røde traditionelle evt. Alle typer af køretøjer til indendørs eller udendørs brug er generelt et stort hit.

snurretop til st øve motorik i hvor man kan slynges rundt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.