Er tiden ved at løbe fra mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.424 visninger
12 svar
3 synes godt om
31. oktober 2015

lineog4

ej har bevæget mig ud af min comfortzone som er retro stilen og bevæget mig ind i ??? Nu hvor jeg har syet det, husker jeg pludselig min mor der syede noget til hendes første barnebarn og jeg bare sad der og måtte synke og sige: ej hvor er det fint selvom jeg tænkte; oldnordisk... Og nu hvor jeg har syet det her pige sæt som skal gives i gave til en 3 årig tænker jeg: okay Line er tiden løbet fra dig, er vi ikke ude i stilen hvor modtager vil tænke; oldnordisk???? Måske er det farven som jeg ikke er vant til, måske er det mælkemandsstriben hmmmm

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2015

(august)

Synes nederdelen er vildt fed og blusen er da også fin, men lidt almindelig, synes jeg. 

Jeg ville blive glad for begge dele hvis jeg var modtager af det. 

Anmeld Citér

31. oktober 2015

lineog4

(august) skriver:

Synes nederdelen er vildt fed og blusen er da også fin, men lidt almindelig, synes jeg. 

Jeg ville blive glad for begge dele hvis jeg var modtager af det. 

Tak for svar. Ja blusen er egentlig bare kedelig almindelig men havde bare en lyst til at lave noget med det stof og har ikke selv en lille pige, og var omkring mange ting men der var for lidt stod 

det var mest nederdelen jeg var usikker på... Ved ikke hvorfor måske fordi min datter havde en der lignede den for 10 år siden eller.... 

Anmeld Citér

31. oktober 2015

Troldemommi

lineog4 skriver:

ej har bevæget mig ud af min comfortzone som er retro stilen og bevæget mig ind i ??? Nu hvor jeg har syet det, husker jeg pludselig min mor der syede noget til hendes første barnebarn og jeg bare sad der og måtte synke og sige: ej hvor er det fint selvom jeg tænkte; oldnordisk... Og nu hvor jeg har syet det her pige sæt som skal gives i gave til en 3 årig tænker jeg: okay Line er tiden løbet fra dig, er vi ikke ude i stilen hvor modtager vil tænke; oldnordisk???? Måske er det farven som jeg ikke er vant til, måske er det mælkemandsstriben hmmmm

Jeg syntes sættet er rigtig fint, især nederdelen, den er da super sej, min 4 årig ville være vild med den  

Monica 

Anmeld Citér

31. oktober 2015

lineog4

Troldemommi skriver:

Jeg syntes sættet er rigtig fint, især nederdelen, den er da super sej, min 4 årig ville være vild med den  

Monica 

Tak, så er tiden jo egentlig løbet fra mig når jeg tror nederdelen er forkert 

og blusen, havde bare behov for at lave noget pussenusset fordi mine egne er vokset ud af pussenusset og snart alle 3 er skolebørn - snøft

Anmeld Citér

31. oktober 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Min Astrid på 4 1/2 ville blive ellevild over at få sådan et fint sæt  

Synes det er rigtig flot, og passer fint til en pige på 3  

Anmeld Citér

31. oktober 2015

quindelist

lineog4 skriver:

du måtte gerne være hussyerske her hos os  jeg synes det er rigtig fint.

min pige ville nok opponere lidt over det lyserøde men det er kun fordi hun pt hellere vil være en dreng (så blå kjoler er helt ok fordi det er drengefarve men rød bluse er no go -det er ikke så konsekvent)

Anmeld Citér

31. oktober 2015

God-mor

lineog4 skriver:

Syntes det er et fedt sæt

Anmeld Citér

31. oktober 2015

lineog4

quindelist skriver:

du måtte gerne være hussyerske her hos os  jeg synes det er rigtig fint.

min pige ville nok opponere lidt over det lyserøde men det er kun fordi hun pt hellere vil være en dreng (så blå kjoler er helt ok fordi det er drengefarve men rød bluse er no go -det er ikke så konsekvent)

Jeg er heller ikke vild med lyserød og min datter har sjældent gået med det. Men er pludselig faldet for pink bare ikke til mig selv 

Anmeld Citér

31. oktober 2015

Skouboe

Jeg synes det er super fint, og nederdelen er faktisk ret moderne i øjeblikket. Jeg er sikker på at langt de fleste 3-årige vil elske at få det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.