Sur røv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. oktober 2015

Kærlighediminmave

Ja jeg testede jo positiv for æl for en måned siden. Det viste sig åbenbart at jeg ikke havde æl alligevel men dagen efter "testdag" fik jeg fertilt udflåd og derefter ømme dutter så jeg regnede med at NU havde jeg ægløsning. Ja nu var testdag så enten igår eller idag og ikke skyggen af mens eller en positiv test. Hvor er det altså bare øv.

Vi skal starte i 4 iui når jeg begynder at bløde. Men havde da håbet at vi kunne slippe afsted med en positiv test nu hvor heg er blevet skyllet igennem 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2015

Krydserfingre

nullermand15 skriver:

Ja jeg testede jo positiv for æl for en måned siden. Det viste sig åbenbart at jeg ikke havde æl alligevel men dagen efter "testdag" fik jeg fertilt udflåd og derefter ømme dutter så jeg regnede med at NU havde jeg ægløsning. Ja nu var testdag så enten igår eller idag og ikke skyggen af mens eller en positiv test. Hvor er det altså bare øv.

Vi skal starte i 4 iui når jeg begynder at bløde. Men havde da håbet at vi kunne slippe afsted med en positiv test nu hvor heg er blevet skyllet igennem 

Øv hvor må det være frustrerende ikke at vide hvornår man præcis har æl osv men hvordan kan du teste positiv æl hvis du så ikke havde det alligevel?  

Anmeld Citér

30. oktober 2015

Kærlighediminmave

Krydserfingre skriver:

Øv hvor må det være frustrerende ikke at vide hvornår man præcis har æl osv men hvordan kan du teste positiv æl hvis du så ikke havde det alligevel?  

Ja det ved jeg virkelig heller ikke hvordan jeg har kunne. men havde absolut ingen symptomer på æl før 2 uger efter, der kom alle æl symptomerne. Og det er så også 14 dage siden nu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.