Meget nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. oktober 2015

frk.sl

Hej erfarne mødre derude.

Jeg har en dejlig lille pige på 3 uger. Den sidste uges tid har vi desværre kæmpet med en del luft i maven og mavekneb, hvilket har resulteret i at hun har skreget efter hvert måltid indtil maveknebene stopper.

I går aftes fik hun så lige pludselig et kolik lign. anfald hvor hun bare skreg i 1,5 time. Lille pus :-( Efterfølgende gik hun helt død og har nu sovet i 10 timer!!! Hun har lige fået sit morgenmåltid (jeg fuldammer) og der var ingen forskel. Skal jeg være nervøs, eller er det ok, når det sker en enkel gang? 

Hilsen SL

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2015

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Øv, det var da synd for det lille pus

Det er okay, hvis det sker en enkelt gang, at de sover så længe, men generelt må der ikke gå så længe mellem amningerne, når baby ikke er ældre. De fleste sunde og raske babyer vil dog selv melde sig, hvis de er sultne 

Hvis du gerne vil have noget hjælp til at få stoppet din lilles maveknep, kan jeg anbefale Ammenet (facebook eller hjemmeside). De er super dygtige og er uddannede til at hjælpe med alle mulige ammerelaterede problemstillinger.

Held og lykke med den lille 

Anmeld Citér

30. oktober 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Er der kokosolie i de d dråber du er startet på for en uges tid siden ? for det kan meget vel være årsagen til hendes maveproblemer hvis der er...Prøv st holde pause et par dage og ellers skift til nogen uden kokosolie 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.