Kørepose ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. oktober 2015

Tullefreja

Ja må baby sove/ ligge i køre pose i barnevognen i stedet for lift fra nyfødt eller er der en tidligst alder ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2015

Julemusen

Selvfølgelig må de det :-) jeg har selv to vinterbørn som kom i deres sleebee med en uldhue og ellers almindeligt tøj. Tror de var 3-5 dage gamle første gang og ellers dagligt indtil temperaturen udenfor var over 10-15 grader. Jeg har så både vinter og sommetider dyne til min sleebee. Det har fungeret upåklageligt. Jeg var ikke meget for at probbe børnene i alt for meget tøj da de var helt små. 

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Tullefreja

Julemusen skriver:

Selvfølgelig må de det :-) jeg har selv to vinterbørn som kom i deres sleebee med en uldhue og ellers almindeligt tøj. Tror de var 3-5 dage gamle første gang og ellers dagligt indtil temperaturen udenfor var over 10-15 grader. Jeg har så både vinter og sommetider dyne til min sleebee. Det har fungeret upåklageligt. Jeg var ikke meget for at probbe børnene i alt for meget tøj da de var helt små. 

Nu det mest fordi vi har set på en barnevogn hvor der ikk er lift til (vi har en lift fra storesøster) er gravid i uge 32

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Tiggi

Må de godt ja, men vi gjorde det dog ikke selv da vi synes at vores datter var så lille og forsvandt helt i sin voksi Så brugte liften i starten, men hun sov så også i liften om natten så den var jo velkendt

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Julemusen

Tullefreja skriver:

Nu det mest fordi vi har set på en barnevogn hvor der ikk er lift til (vi har en lift fra storesøster) er gravid i uge 32

Kan i ikke bare sætte den gamle lift i den nye vogn? Den har jo et rimeligt fast standard mål sådan en :-) men en kørepose kan sagtens gå. 

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Tullefreja

Julemusen skriver:

Kan i ikke bare sætte den gamle lift i den nye vogn? Den har jo et rimeligt fast standard mål sådan en :-) men en kørepose kan sagtens gå. 

Liften er fra et andet mærke barnevogn end den nye vi har set på så ved ikk om den passer derfor vi tænkte en kørepose 

Anmeld Citér

29. oktober 2015

MorTilN

Tullefreja skriver:

Liften er fra et andet mærke barnevogn end den nye vi har set på så ved ikk om den passer derfor vi tænkte en kørepose 

Vil i ikke kunne tage liften med ud i foreningen og se om den passer ned i vognen som i gerne vil købe? 

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Tullefreja

Anonymbebs skriver:

Vil i ikke kunne tage liften med ud i foreningen og se om den passer ned i vognen som i gerne vil købe? 

Kan vi nok godt  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.