Ægdonation udlandet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.558 visninger
8 svar
1 synes godt om
29. oktober 2015

Anonym trådstarter

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra nogle der evt. tog denne beslutning. 

Kunne jeg være heldig at der er nogle herinde? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2015

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra nogle der evt. tog denne beslutning. 

Kunne jeg være heldig at der er nogle herinde? 

Min mand og jeg overvejer det. Skriv en PB,hvis du vil høre nærmere.

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Babilooo

Jeg har været i Grækenland tre gange - bare skriv

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Lisbeth1985

Smølfine123 skriver:

Jeg vil gerne høre om det lykkedes? :-)

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Babilooo

Lisbeth1985 skriver:

Jeg vil gerne høre om det lykkedes? :-)

Ja - to drenge. En fra Rigshospitaket og en erterv3. Forsøg i Grækenland

Anmeld Citér

30. oktober 2015

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Blev du garanteret et antal æg i Grækenland? Eller kan man risikere at betale og så der Ingen er at få Retur? Hvor mange fik du retur? 

Anmeld Citér

30. oktober 2015

Babilooo

Anonym skriver:

Blev du garanteret et antal æg i Grækenland? Eller kan man risikere at betale og så der Ingen er at få Retur? Hvor mange fik du retur? 

man kan vælge frisk donation hvor man ikke er sikret et antal og ens cyklus skal synkroniseres med donor. Herudover skal man vente i Grækenland på at æggene deler sig... Dvs minimum 6 dage hvis det skal være blastocyster.

jeg prøvede dette en gang ig der var ingen som kunne fryses.  Her lagde de 3 æg tilbage på 3. Dagen. 

De andre to gange var det med frosne blastocyster. Her kan man selv vælge tidspunktet man vil rejse på og man får ca. 5-7 blastocyster. Jeg fik donation fra to forskellige kvinder, da der ikke var nok der udviklede sig til top kvalitets blastocyster. Så jeg ende med 8 blastocyster ialt i topkvalitet.  Her fik jeg lagt to op. Og blev desværre ikke gravid.

sidste gang jeg fik lagt æg op, var hvor jeg blev gravid. Jeg fik to blastocyster op og et satte sig fast. Her havde jeg fået priming før jeg tog afsted. 

Den normale satistik siger at 70 pct er gravide efter første forsøg..... Og det er vist kun 6 pct der ender med at tage afsted 3 gange som mig. De hsr en meget god successrate og unge donorer på va 25-26 år der har fået børn selv

Anmeld Citér

30. oktober 2015

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

man kan vælge frisk donation hvor man ikke er sikret et antal og ens cyklus skal synkroniseres med donor. Herudover skal man vente i Grækenland på at æggene deler sig... Dvs minimum 6 dage hvis det skal være blastocyster.

jeg prøvede dette en gang ig der var ingen som kunne fryses.  Her lagde de 3 æg tilbage på 3. Dagen. 

De andre to gange var det med frosne blastocyster. Her kan man selv vælge tidspunktet man vil rejse på og man får ca. 5-7 blastocyster. Jeg fik donation fra to forskellige kvinder, da der ikke var nok der udviklede sig til top kvalitets blastocyster. Så jeg ende med 8 blastocyster ialt i topkvalitet.  Her fik jeg lagt to op. Og blev desværre ikke gravid.

sidste gang jeg fik lagt æg op, var hvor jeg blev gravid. Jeg fik to blastocyster op og et satte sig fast. Her havde jeg fået priming før jeg tog afsted. 

Den normale satistik siger at 70 pct er gravide efter første forsøg..... Og det er vist kun 6 pct der ender med at tage afsted 3 gange som mig. De hsr en meget god successrate og unge donorer på va 25-26 år der har fået børn selv

Vi har overvejet det, hvor manden sæd bliver sendt ned hvor de så befrugter og fryser dem ned. Så kan vi komme når det lige passe ind. 

Hvilken klinik var du tilknyttet herhjemme? Jeg kan læse mig til der er nogle stykker der samarbejder med udlandet. 

Hvor er det fantastisk den mulighed er der. 

Var det pga dårlig æg kvalitet eller hvorfor skulle i bruge donor (hvis jeg må spørge)?

Anmeld Citér

30. oktober 2015

Babilooo

Anonym skriver:

Vi har overvejet det, hvor manden sæd bliver sendt ned hvor de så befrugter og fryser dem ned. Så kan vi komme når det lige passe ind. 

Hvilken klinik var du tilknyttet herhjemme? Jeg kan læse mig til der er nogle stykker der samarbejder med udlandet. 

Hvor er det fantastisk den mulighed er der. 

Var det pga dårlig æg kvalitet eller hvorfor skulle i bruge donor (hvis jeg må spørge)?

ja det er fsntastisk at muligheden er der.

jeg havde dårlige æg.

Jeg var tilknyttet CFL som har kontakt til Iakentro i thessaloniki. 

Øknomisk kan det bedst betale sig at flyve ned og give en sædprøve. Det koster vist en hel del af sende. Min mand fløj frem og tilbage samme dag.

CFL har også en super akupunktør og de laver priming af livmoderen ... Det har alt sammen helt sikkert hjulpet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.