Anonym skriver:
Blev du garanteret et antal æg i Grækenland? Eller kan man risikere at betale og så der Ingen er at få Retur? Hvor mange fik du retur?
man kan vælge frisk donation hvor man ikke er sikret et antal og ens cyklus skal synkroniseres med donor. Herudover skal man vente i Grækenland på at æggene deler sig... Dvs minimum 6 dage hvis det skal være blastocyster.
jeg prøvede dette en gang ig der var ingen som kunne fryses. Her lagde de 3 æg tilbage på 3. Dagen.
De andre to gange var det med frosne blastocyster. Her kan man selv vælge tidspunktet man vil rejse på og man får ca. 5-7 blastocyster. Jeg fik donation fra to forskellige kvinder, da der ikke var nok der udviklede sig til top kvalitets blastocyster. Så jeg ende med 8 blastocyster ialt i topkvalitet. Her fik jeg lagt to op. Og blev desværre ikke gravid.
sidste gang jeg fik lagt æg op, var hvor jeg blev gravid. Jeg fik to blastocyster op og et satte sig fast. Her havde jeg fået priming før jeg tog afsted.
Den normale satistik siger at 70 pct er gravide efter første forsøg..... Og det er vist kun 6 pct der ender med at tage afsted 3 gange som mig. De hsr en meget god successrate og unge donorer på va 25-26 år der har fået børn selv
Anmeld
Citér