Først og fremmest stort tillykke
jeg har et par pseudodrenge med 14 mdr imellem og det er fantastisk..
folk siger det er hårdt, det syntes jeg bestemt ikke at det har været. Mine drenge er idag 18 mdr og 2,9 mdr.
Vi gjorde meget ud af at gøre den ældste selvhjulpen så han selv kunne tage gummistøvler på, komme op og ned af trappen, selv spise mv. Det har været en stor fordel.. Han smed bleen lige før sommerferien i år og det var rart nu da han begyndte i børnehave. Her så vi nemlig mange på 3 der lige havde fået en lillebror/søster og derfor havde der ikke lige været overskud til at smide den ældstes ble.
der til har T og I så fantastisk meget ud af hinanden. Bevares de kan være uvenner, men ikke ret meget af tiden. Oftest glæder de sig til at ses og leger sammen straks efter de er hentet fra dp og bh. Og det begyndte de med ret tidligt. Vi har aldrig børn som keder sig eller som konstant kræver voksen underholdning som vi ofte ser det hos andre med større alders forskel.
Sidst men ikke mindst har vi stort set ikke oplevet jalousi imellem dem, men jeg tror at det er fordi at vi har haft stor fokus på at de er forskellige og kan forskellige ting selvom de er tæt på hinanden i alder. Og hver i sær har de også deres egne legekammerater uafhængig af hinanden.
Kan kun sige at det er helt perfekt at få pseudotvillinger
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér