Hvad kan jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
3 svar
1 synes godt om
27. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hej alle sammen. Har brug for at tale lidt ud. Jeg er mest den type der gemmer på hvad hun føler. Jeg har et problem, som jeg har gået med i snart et år.  Jeg er ok lykkelig - men når der opstår et problem,  går jeg helt ned med flaget. Lukker mig selv inde og går med frygtlige selvmordstanker. Hvordan kan jeg håndtere mine problemer bedre, uden at nå til det punkt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2015

Mettefpigen

Snakke med lægen så du kan få hjælp af en psykolog ☺

Anmeld Citér

28. oktober 2015

KathrineSvendsen

Du er nødt til at tage en beslutning, at du selv vil gøre alt hvad du kan for ikke at ende som du plejer. Jeg tror ikke en psykolog er vejen, for du ved jo hvad problemet er. Nu skal du bare have fundet en metode, det kan holde dig selv i skak  

Prøv noget nyt hver gang. Du skal have ændret din tankegang så du ikke kører dig selv i sænk... Start evt med at gå en god lang tur næste gang det sker - Det er lettere at holde hovedet klar ude i den friske luft og så handler det nok om at du i bund og grund bare skal lære at tænke positivt. 

Du ønskes al held og lykke  

Anmeld Citér

28. oktober 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Hej alle sammen. Har brug for at tale lidt ud. Jeg er mest den type der gemmer på hvad hun føler. Jeg har et problem, som jeg har gået med i snart et år.  Jeg er ok lykkelig - men når der opstår et problem,  går jeg helt ned med flaget. Lukker mig selv inde og går med frygtlige selvmordstanker. Hvordan kan jeg håndtere mine problemer bedre, uden at nå til det punkt. 

Søde du. Jeg tror at du har det mere skidt end du mærker til måske undertrykker du dine ked af det følelser til daglig for at "klare dig" og når der så er noget der går dig imod så rammer det så meget hårdere fordi du ikke tar hånd om dig selv i det daglige. Jeg synes helt klart du skal prøve at få noget hjælp. Start med lægen. En psykolog er dyr, men der gives sommetider tilskud. Der er dog lang ventetid hos de der tager "tilskudspatienter". Så har du pengene så find selv en god psykolog. Lav lidt research om psykologen i forvejen og tal gerne i tlf. Med vedkommende sådan at du kan sikre dig at det er een du er tryg ved. Ellers er nogle praktiserende læger også gode til at tá samtaler. Hvad med netværk, familie, venner etc. Er der nogle du kan tale med? Pas nu på dig selv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.