Anbefal hudlæge kbh - modermærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.673 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hej alle. Som overskriften lyder - jeg har brug for hjælp til at vælge en hudlæge. Kan i anbefale en god en, der lytter til ens bekymring og fjerner modermærker der "kun" generer/er ømme? Pft 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2015

Tip!

Anonym skriver:

Hej alle. Som overskriften lyder - jeg har brug for hjælp til at vælge en hudlæge. Kan i anbefale en god en, der lytter til ens bekymring og fjerner modermærker der "kun" generer/er ømme? Pft 

Hvad siger din egen læge til modermærkerne? 

Jeg har kun været ved min egen læge, og aldrig en hudlæge med mine modermærker. 

Ændre de farve, vokser eller anden måde ændre sig? 

Jeg eg er utrolig hys med at få undersøgt modermærker, da jeg fik konstateret modermærkekræft i sommers, og fik opereret en del af min arm væk.

Afsted til lægen med dig, det kan kun gå for langsomt. 

Anmeld Citér

28. oktober 2015

Anonym trådstarter

Jeg har været ved egen læge og har fået en henvisning. Har også været afsted til hudlæge før, men føler ikke mine bekymringer blev taget seriøst, han ville ikke fjerne modermærket fordi han synes det så fredligt ud. Det er et lidt større modermærke jeg "altid"/så længe jeg kan huske har haft, det har aldrig vokset før og det er det begyndt på nu. Så derfor søger jeg en hudlæge der gerne vil fjerne et modermærke når man selv er bekymret, selvom han/hun måske selv synes det ser harmløst ud? Håber der er nogen der kan anbefale en sød en 

Anmeld Citér

28. oktober 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Jeg har været ved egen læge og har fået en henvisning. Har også været afsted til hudlæge før, men føler ikke mine bekymringer blev taget seriøst, han ville ikke fjerne modermærket fordi han synes det så fredligt ud. Det er et lidt større modermærke jeg "altid"/så længe jeg kan huske har haft, det har aldrig vokset før og det er det begyndt på nu. Så derfor søger jeg en hudlæge der gerne vil fjerne et modermærke når man selv er bekymret, selvom han/hun måske selv synes det ser harmløst ud? Håber der er nogen der kan anbefale en sød en 

Hej, nu ved jeg ikke om det er et fladt modermærke eller et der stikker ud? Stikker det ud er det i virkeligheden en slags farvet vorte. Og de kan sagtens vokse ligepludselig uden der behøver at være noget. Jeg har en del som var små og søde tidligere, men efter graviditet nr. 2 bare er blevet alt for store. Men har desværre ingen anbefaling til hudlæge...

Anmeld Citér

28. oktober 2015

Anonym trådstarter

Tak fordi du prøver at berolige mig  Har været til hudlæge et par gange efterhånden fordi jeg har så mange modermærker.. Den første hudlæge fortalte mig at jeg skulle være opmærksom på dette modermærke og komme igen hvis det begyndte at vokse eller andet, han er desværre bare gået på pension. Den næste jeg går til vil ikke fjerne det, da han mener det ser fredligt ud. Jeg vil gerne have det fjernet - better save than sorry.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.