Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. oktober 2015

kristina90

Hej alle skønne mennesker er efterhånden nogle uger siden jeg sidst har været herinde da vi valgte og skubbe projekt baby lidt til side pga eksamener og en masse andet i hverdagen 

men nu er jeg simpelthen i tvivl angående min menstruation?

Jeg blev opereret d.24 aug hvor jeg sku ha' fjernet ægledere men da de fandt dem fine og flotte inde bag ved som sku være funktionelle 110% nu .. 

MEN MEN MEN efter operationen fik jeg min menstruation d.22 sep men min egen kalender siger jeg først burde have den d.28 (imorgen) 

Hvad mener i vil være den dag jeg sku/ska ha' min menstruation?
Tester i weekenden hvis jeg ikke har fået den endnu der men ville lige høre jeres bud  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2015

Krussedulle

kristina90 skriver:

Hej alle skønne mennesker er efterhånden nogle uger siden jeg sidst har været herinde da vi valgte og skubbe projekt baby lidt til side pga eksamener og en masse andet i hverdagen 

men nu er jeg simpelthen i tvivl angående min menstruation?

Jeg blev opereret d.24 aug hvor jeg sku ha' fjernet ægledere men da de fandt dem fine og flotte inde bag ved som sku være funktionelle 110% nu .. 

MEN MEN MEN efter operationen fik jeg min menstruation d.22 sep men min egen kalender siger jeg først burde have den d.28 (imorgen) 

Hvad mener i vil være den dag jeg sku/ska ha' min menstruation?
Tester i weekenden hvis jeg ikke har fået den endnu der men ville lige høre jeres bud  

Så er det 5 uger siden din sidste mens i dag? Jeg ville godt turde teste nu

Anmeld Citér

27. oktober 2015

kristina90

Krussedulle skriver:

Så er det 5 uger siden din sidste mens i dag? Jeg ville godt turde teste nu

Ja det er vel enlig rigtigt x) 

tør bare næsten ikke  

vi startede med et år uden der skete noget , så fik jeg afvide jeg ikke ville kunne blive naturligt gravid på nogen måde , så fandt Rigshospitalet så ud af at de bare sku løsnes , skylles og så sku der bare kærlighed til

tør ikke rigtig tro på det sku ske for os når vi først har fået det afvide trods Statshospitalets vurderinger og meninger

Har heller ikke rigtig så mange symptomer udover sindsyg ømme bryster og ikke rigtig haft lyst til det mad jeg normalt kan lide s:
dog mener jeg os jeg er møg træt men der mener manden at jeg generelt bare er en træt person    

Anmeld Citér

28. oktober 2015

Karsine

Det er jo ikke alle, der får de klassiske symptomer 

Jeg ville teste i morgen tidlig  Krydser fingre for jer!

Anmeld Citér

28. oktober 2015

kristina90

Karsine skriver:

Det er jo ikke alle, der får de klassiske symptomer 

Jeg ville teste i morgen tidlig  Krydser fingre for jer!

Bliver "desværre" først i weekenden for har ingen test hjemme og vil gerne overraske manden hvis den er positiv så jeg skal når jeg er alene x) 

men stadig ingen menstruation og stadig meget ømme bryster og nøj jeg har de sidste 14 dage bare sprunget ud på ny som teenager i ansigtet x) og jeg plejer sku ikke og rigtig få noget øv øv ad og av

Anmeld Citér

28. oktober 2015

Karsine

Spændende! Jeg synes, det lyder lovende 

Du må lige give en Update efter weekenden 

Anmeld Citér

29. oktober 2015

kristina90

Karsine skriver:

Spændende! Jeg synes, det lyder lovende 

Du må lige give en Update efter weekenden 

Troen på det er bare mikro mikro lille desværre pga fortid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.