skal, skal ikke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. september 2009

Vidunderligeunger

MIn kæreste og jeg prøver at blive gravide og jeg er det muligvis allerede, men I aften skal jeg til svendegilde hos en kollega, og der vil være godt med spiritus, øl og vin - burde man så holde sig fra det helt??

kan ikke helt finde ud af hvad der er rigtigt og forkert når det ikke er sikkert !

så Vil lige høre hvad I synes jeg skal gøre har fået så mange gode råd de sidate par uger - så bare kom med jeres mening !

-youngone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2009

sarahb

hvis der er en chance for du er ville jeg bestemt ikke drikke.. der er ingen god grund til at gøre det overhoved... det er magel på respekt at drikke hvis man ved der måske vokser et liv i en.

Alkohol er bestemt ikk alt i verden..

fra en der ikk har drukket i 5år

Anmeld

19. september 2009

Halbschön

youngone skriver:

MIn kæreste og jeg prøver at blive gravide og jeg er det muligvis allerede, men I aften skal jeg til svendegilde hos en kollega, og der vil være godt med spiritus, øl og vin - burde man så holde sig fra det helt??

kan ikke helt finde ud af hvad der er rigtigt og forkert når det ikke er sikkert !

så Vil lige høre hvad I synes jeg skal gøre har fået så mange gode råd de sidate par uger - så bare kom med jeres mening !

-youngone

Jeg vil holde mig fra alkohol.. Det anbefales at man også holder sig fra det, hvis man prøver at blive gravid...

Og fester kan sagtens være sjove uden alkohol

Knus fra Renée, 38+1. (Tidligere partytøs som måtte sætte den livsstil på standby da hun fandt ud af at hun var gravid) 

Anmeld

19. september 2009

dorthemus

youngone skriver:

-youngone

HOLD DIG FRA DET...det er virkeligt ikke det værd når du tænker på, at ALT hvad du indtager af mad og drikke indtager dit foster også!!

Og hvis du og din kæreste planlægger at lave et barn så nedsætter alkohol din chance med 25 % i op til fjorten dage inden befrugtning......

Så har du stadig lyst til den G & T?...

Held og lykke med projekt Baby

Hilsen Dorthe

Anmeld

19. september 2009

mariamiss6

youngone skriver:

-youngone

Er det ikke bare dig der skal køre bilen hjem idag? Så behøver undskyldningen jo sådan set ikke være længere, for at lade være med at drikke.... Og det er da også en undskyldning de ikke kan bede dig uddybe....

Tillykke med det i øvrigt, hvis du allerede er gravid....

Anmeld

20. september 2009

Vidunderligeunger

tak for svarene

det var en kanon fest med nul alkohol!
vi snakkede om det under festen også, de fleste mente det samme men et par enkelte (mænd)  mente at det kunne man da godt!!!!

Anmeld

20. september 2009

dorthemus

youngone skriver:

tak for svarene

det var en kanon fest med nul alkohol!
vi snakkede om det under festen også, de fleste mente det samme men et par enkelte (mænd)  mente at det kunne man da godt!!!!

Tsk tsk hvad ved mænd egentlig?...

Flot at du afstod fra at drikke alkohol  Håber at I snart bliver gravide

Knus Dorthe

Anmeld

20. september 2009

Vidunderligeunger

der var faktisk et par kvinder der mente helt bestemt at baby har sin
egen madpakke de første 4 uger så alkohol o.l. ikke skader..  

Anmeld

20. september 2009

mor-til-vanessa

youngone skriver:

måske de mener når bebs er født... der har de nemlig deres egen madpakke. men det er kun 4 dages tid indtil mælken løber rigtig til. kan nemlig godt tage nogle dage. måske det det de mener. mens bebs er inde i mave får den i hver fald alt du selv får

Anmeld

20. september 2009

dorthemus

youngone skriver:

Hmmm den undskyldning har jeg godt nok aldrig hørt om  
Jeg har til gengæld arbejdet et sted hvor der var en pige der led af Føtalt Alkoholsyndrom...og hele hendes mentale og motoriske udvikling var sat tilbage fordi hendes mor havde drukket gennem hele graviditeten...især 1. og 3. trimester er problematisk.

Lyt du bare til din sunde fornuft...det lyder som om, at dén har du styr på

Kram Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.