Har aldrig været så flov i hele mit liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

831 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg har været så heldig at overtage Jesses forkølelse. Det værste ved at jeg har det, er ikke at jeg er syg, men at jeg nyser virkelig meget. Også så alle i 5 meters radius får ondt i ørene. Og jeg er en grådig person, som ikke kan nøjes med at nyse een gang. Nej det er gerne 5-6-7 gange (rekorden er 12 :( ) Da jeg kom på uni i dag ville jeg købe mig en pose Fishermans freinds, men det havde de ikke, så jeg måtte købe vicks. Problemet med dem er at jeg får luft i maven....:'( Jeg er sikker på at jeg ikke behøver skrive ret meget mere, for i har vel gættet hvad der er sket.... Det var i en propfuld bus på vej hjem fra uni, og den ENORME prut kom ved nys nr 3 :$ :$ Godt det er weekend og jeg ikke skal med bussen i to dage. Jeg var SÅ flov :$ :'( Kh Jeanne, som ALDRIG mere vil købe vicks

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2008

Villa

*LOL* :))

Anmeld

4. april 2008

lonemus

Jeg må tilslutte mig.....8D:))8D:))

Samtidig syntes jeg også det er lidt synd for dig.......især da det skete overfor så mange mennesker.............+o(:))....meeeeeen, mon ikke de alle har glemt det mandag ;)

God weekend :)

Knus
Lone

Anmeld

4. april 2008

Tullebobs

Flovt men sjovt...:))

Tak for et godt grin;)

God weekend fra Trine

Anmeld

4. april 2008

Natasja

Hahahaha...

LMAO

Anmeld

4. april 2008

Pia.

HI HI HI... Selvom det ikke var lige så sjovt for dig som det er for os at høre det, så er jeg sikker på du kan grine af det senere... men jeg forstår godt du er flov.... ;)*GG*:))

Tak for et dejligt grin her op til weekenden...

(H) - fra Pia.

Anmeld

4. april 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Jeanne skriver:[/småt][/f] Jeg har været så heldig at overtage Jesses forkølelse. Det værste ved at jeg har det, er ikke at jeg er syg, men at jeg nyser virkelig meget. Også så alle i 5 meters radius får ondt i ørene. Og jeg er en grådig person, som ikke kan nøjes med at nyse een gang. Nej det er gerne 5-6-7 gange (rekorden er 12 :( ) Da jeg kom på uni i dag ville jeg købe mig en pose Fishermans freinds, men det havde de ikke, så jeg måtte købe vicks. Problemet med dem er at jeg får luft i maven....:'( Jeg er sikker på at jeg ikke behøver skrive ret meget mere, for i har vel gættet hvad der er sket.... Det var i en propfuld bus på vej hjem fra uni, og den ENORME prut kom ved nys nr 3 :$ :$ Godt det er weekend og jeg ikke skal med bussen i to dage. Jeg var SÅ flov :$ :'( Kh Jeanne, som ALDRIG mere vil købe vicks[/citat] looooooool.....og nøøøøøj hvor synd for dig!

Anmeld

5. april 2008

NejaJ

Hehe...

Hvor sjovt:D
Men alligevel... *FLOVT*

LOL
NejaJ

Anmeld

6. april 2008

rlyn

Klasse :P
Og hvad er det lige med de prutter, der er så flovt? - vi gør det jo allesammen ;)
Ej, logik til side, kan sq godt forstå du fik lidt røde kinder :$

Tak for et godt grin.

Knus
Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.