Brækker mig i stride strømme.... Har lidt ondt af mig selv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. september 2009

LouiseNielsen

Dette er bare en rigtig pyller tråd.....

Jeg går ind i uge 11 i morgen, og nej hvor jeg dog bare har det skidt.... Jeg brækker mig i stride strømme og har gjort det hele ugen! Kun 2 gange om dagen, så har i forhold til andre ikke noget at klage over, men føj jeg har ondt af mig selv.....

Med min søn fejlede jeg intet, havde ik de fjerneste tegn på at jeg var gravid lige udover udebleven mens selvfølgelig.... Så er virkelig underligt for mig at være i den totale modsætning denne gang!

Min mor mener helt bestemt at det betyder jeg skal have en pige denne gang... Hehe! Den tossede mormor vil gerne ku gå amok i pige tøj....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2009

LHB

hehe mon det så betyder at jeg venter mig to piger - for har kastet op konstant.
God bedring til dig!!
Jeg har fået piller, så jeg ikke skulle blive ved ikke at få noget indenbords - det har hjulpet!

Anmeld

19. september 2009

Sara.

LouiseLarsen skriver:

Dette er bare en rigtig pyller tråd.....

Jeg går ind i uge 11 i morgen, og nej hvor jeg dog bare har det skidt.... Jeg brækker mig i stride strømme og har gjort det hele ugen! Kun 2 gange om dagen, så har i forhold til andre ikke noget at klage over, men føj jeg har ondt af mig selv.....

Med min søn fejlede jeg intet, havde ik de fjerneste tegn på at jeg var gravid lige udover udebleven mens selvfølgelig.... Så er virkelig underligt for mig at være i den totale modsætning denne gang!

Min mor mener helt bestemt at det betyder jeg skal have en pige denne gang... Hehe! Den tossede mormor vil gerne ku gå amok i pige tøj....

Tillykke med graviditeten....
Det er også okay at pyller lidt nu og da når man er gravid Håber snart du får det bedre!!!

Med min pige (som blir 2 til okt) kastede jeg sammenlagt op ca 10 gange gennem hele graviditeten.... Men min nuværende graviditet (er 13+1 idag) har jeg ikke kastet op en eneste gang (endnu).....

Har læst i min bog som jeg fik af lægen til første lægebesøg. Der er der en side hvor der står nogle myter og så om de er sande eller falske... En af myterne er at kvinder der kaster op / har meget kvalme venter piger. Som svar står der "SANDT, en lille overvægt at kvinder der kaster / har kvalme venter piger....

Det blir spændende at se om det passer

Anmeld

19. september 2009

LouiseNielsen

lærkes_mor skriver:

Tillykke med graviditeten....
Det er også okay at pyller lidt nu og da når man er gravid Håber snart du får det bedre!!!

Med min pige (som blir 2 til okt) kastede jeg sammenlagt op ca 10 gange gennem hele graviditeten.... Men min nuværende graviditet (er 13+1 idag) har jeg ikke kastet op en eneste gang (endnu).....

Har læst i min bog som jeg fik af lægen til første lægebesøg. Der er der en side hvor der står nogle myter og så om de er sande eller falske... En af myterne er at kvinder der kaster op / har meget kvalme venter piger. Som svar står der "SANDT, en lille overvægt at kvinder der kaster / har kvalme venter piger....

Det blir spændende at se om det passer

Har jeg også læst i den bog, så ja det bliver spændende....

Anmeld

19. september 2009

christina2412

den passer så ikke ved mig. jeg kastede op hver dag ind til uge 17-18. og er så begyndt igen nogen dage, og vi skal have en dreng

men håber sandelig du får det bedre det er bare ikke sjovt. og der siges jo, at efter de første 3 mdr skulle det blive bedre, så   finger for dig.

christina 32+2

Anmeld

19. september 2009

Sara.

christina2412 skriver:

den passer så ikke ved mig. jeg kastede op hver dag ind til uge 17-18. og er så begyndt igen nogen dage, og vi skal have en dreng

men håber sandelig du får det bedre det er bare ikke sjovt. og der siges jo, at efter de første 3 mdr skulle det blive bedre, så   finger for dig.

christina 32+2

Har du en pige ? tænker om du måske så bare brækker dig meget mere næste gang hvis det blir en pige? ej...

Men ja tror også man skal ta det med et gran salt.... Der er så mange myter om alt muligt.......

Anmeld

20. september 2009

Tina2

Da jeg var gravid med min datter havde jeg meget kvalme... Kastede dog kun op to gange, en gang i uge 7 og en gang i uge 20......

Med min søn kastede jeg slet ikke op......

Min veninde havde det MEGA skidt og brækkede sig konstant, da hun var gravid med sin store datter, så fik hun en søn og havde haft det fantastisk igennem graviditeten. I april fik de så nummer 3, og hun havde haft det fint hele graviditeten, så vi troede jo alle det var en dreng igen, men nej, ud kom en lille pige:-)

Anmeld

20. september 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Så det her jeg ikke ska fortælle dig at det kan blive ved til du har født...
Jeg havde kvalme plus opkastninger efter hvert måltid hele graviditeten.. Holdte op den dag Astrid kom til verdenen-..

Anmeld

20. september 2009

LouiseNielsen

Astrids-mor skriver:

Så det her jeg ikke ska fortælle dig at det kan blive ved til du har født...
Jeg havde kvalme plus opkastninger efter hvert måltid hele graviditeten.. Holdte op den dag Astrid kom til verdenen-..

Ne fj, det ku jeg godt have været foruden at høre.... Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.