fladt baghoved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. oktober 2015

Anonym trådstarter

Jeg har forsøgt alt ! 

Hjerte pude, ligge på maven så meget som muligt i vågne timer. Alligevel er han blevet flad i baghovedet. 

Hvad filan kan man gøre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2015

FrkGranger

Anonym skriver:

Jeg har forsøgt alt ! 

Hjerte pude, ligge på maven så meget som muligt i vågne timer. Alligevel er han blevet flad i baghovedet. 

Hvad filan kan man gøre? 

Hvor gammel er han?

Man kan få sådan en kile pude så han sover på siden...

Og ellers bliv ved med at have ham liggende på maven... 

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Anonym trådstarter

FrkGranger skriver:

Hvor gammel er han?

Man kan få sådan en kile pude så han sover på siden...

Og ellers bliv ved med at have ham liggende på maven... 

Han er 5 1/2 måned, jeg har også netop forsøgt at lægge ham på siden, men han får vendt sig om på ryggen i løbet af natten. 

Åh altså det er bare ikke fedt

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Didde85

Jeg lå min datter, med en pude bagved og foran så hun lå lidt "låst" altså så hun ikke kunne vende sig og det gav hende også tryghed(fordi hun lå ligesom svøbt) 

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Jeg har forsøgt alt ! 

Hvad filan kan man gøre? 

Læg ham på siden med en dyne rullet sammen foran ham så han ikke kan trille. 

Anmeld Citér

26. oktober 2015

FrkGranger

Anonym skriver:

Han er 5 1/2 måned, jeg har også netop forsøgt at lægge ham på siden, men han får vendt sig om på ryggen i løbet af natten. 

Åh altså det er bare ikke fedt

Den kile pude sikre barnet ikke kan trille om på ryg eller mave...

Anmeld Citér

27. oktober 2015

Christina89

Min søn havde fladt baghoved, vi prøvede ALT! Kiropraktor, hjertepude, kile, ligge ham meget på maven, et tæppe bag ryggen osv. Det, der hjalp os mest, var kranio-sakral-terapi, hun fik rettet lidt op på hans baghoved, og vi fandt faktisk ud af, at han var låst flere steder i kroppen, så fra første behandling var han bare en helt anden dreng. Derudover sørgede vi også for, at han lå i en kile og sov i rigtig mange måneder, lå meget på maven osv.

Den dag i dag er han to år, man kan stadig ane, at han har lidt fladt baghoved, men det er bare en del af hans charme

Anmeld Citér

27. oktober 2015

A.y.y.y

Min søn havde også lidt der han var 3-5 måneder men jeh synes det var noget galt fordi hvergang jeh vendte han på siden osv så vendte han igen .. 

Mig jeg tog så til kiropraktor med ham som sagde han var lidt løst han fik en behandling og det bar det .. Men lige så snart han begynder at vende sig kan du ikke gøre så meget end at vende ham når du evt tjekker ham det gjorder jeh om natten osv .. Men jeg synes at lige så snart så vende han sig selv pludselig til hver side mår han sover .. Så nu synes jeg det har rettet sig op .. Ikke noget fladt mere .. 

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Anonym trådstarter

Det skal lige siges at min søn har en lidt sjov hovedform    jeg syntes altid han har været lidt flad i baghovedet men tror jeg blev bekymret da et par stykker har påpeget det.

Men vi har været til 5 mdr. Undersøgelse og jeg udtrykte min bekymring omkring og lægen sagde at der absolut ingenting bekymrende var i forhold til hans baghoved. 

Utroligt så meget man bliver påvirket af et par bemærkninger fra andre mennesker.

Men tak for jeres råd og historier 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.