Amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.029 visninger
6 svar
1 synes godt om
25. oktober 2015

HVPigen

jeg skal giftes om under en måned 

men jeg ammer min datter, dog pumper jeg det ud istedet da hun ikke kan spise ved mig,

men nu har jeg læst at hvis man har en stram bh på, kan man formindske sin mælkeproduktion og faktisk stoppe den ved det  ?

men tænker min brudekjole er jo også ret stram , dog regner jeg med og have en amme bh på hvor jeg tager stropperne af, 

men vil jeg ødelægge mit amning ved at have noget på der stramt fra 14- 2-3 stykker om natten? Og jeg heller ikke pumper mere i den tid?

jeg har masser af mælk pumpet ud i fryseren hun kan få, men er mere bange for om jeg får ødelagt min amning nu også? 

Syntes bare det lidt bøvlet hvis jeg skal have min kjole af for at pumpe ud 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Jeg er ret sikker på at man skal have noget neget stramt på i flere dage før det nedsætter produktionen men er ikke sikker... 

Ved ikke hvor tit du pumper ud men tænker ay du kan få meget ømme og spændte bryster hvis du overhovedet ikke pumper ud i alle de timer.. Når man ammer kan man jo tydeligt mærke når man trænger til at blive tømt og når du jo stimulere produktionen med udpumpningen så tror jeg altså umiddelbart ikke st du kan holde det ud i så mange timer.. Tillykke med det forestående bryllup��

Anmeld Citér

25. oktober 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Da jeg stoppede min amning gik jeg med en stram sportsbh i 4-5 dage før mælkeproduktionen stoppede.

Tror nærmere dit problem vil være om du kan holde ud slet ikke at pumpe i alle de timer

Anmeld Citér

25. oktober 2015

HVPigen

Hihi ja det har du ret i det kan ihvertefald godt svige lidt , men jeg tænker nemlig heller ikke der sker noget på de timer, 

og var det 100% naturligt dit stoppede  med bh eller havde du fået en pille ved hjælp ?

for ellers pumper jeg om aften bare lidt træls med kjolen skal snørres som tager laaaaan tid  

Anmeld Citér

25. oktober 2015

MamaGulloev

HVPigen skriver:

Hihi ja det har du ret i det kan ihvertefald godt svige lidt , men jeg tænker nemlig heller ikke der sker noget på de timer, 

og var det 100% naturligt dit stoppede  med bh eller havde du fået en pille ved hjælp ?

for ellers pumper jeg om aften bare lidt træls med kjolen skal snørres som tager laaaaan tid  

Jeg stoppede det naturligt. Jeg pumpede en lille bitte smule når det føltes som om de var ved at springes, bare lige nok til at tage det værste pres (for ikke at stimulere produktionen alt for meget, men samtidig undgå brystbetændelse) og så gik jeg med en meget stram sportsbh. 

Anmeld Citér

25. oktober 2015

HVPigen

MummiT skriver:

Jeg stoppede det naturligt. Jeg pumpede en lille bitte smule når det føltes som om de var ved at springes, bare lige nok til at tage det værste pres (for ikke at stimulere produktionen alt for meget, men samtidig undgå brystbetændelse) og så gik jeg med en meget stram sportsbh. 

Okay super ! Så behøver der vist ikke være så meget af frygte, jeg pumper jo også til sidste dråbe  

Anmeld Citér

26. oktober 2015

MamaGulloev

HVPigen skriver:

Okay super ! Så behøver der vist ikke være så meget af frygte, jeg pumper jo også til sidste dråbe  

Nej det tænker jeg nemlig heller ikke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.