Øm livmoder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
4 svar
3 synes godt om
25. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hej piger... Jeg er anonym da jeg har veninder herinde og gerne vil holde dette privat hvis det skulle vise sig at være noget. 

Sagen er den at jeg synes min livmoder er øm. Jeg fødte for 8 uger siden og blødning og ømhed var godt forsvundet. Men nu er det snigende begyndt at gøre ondt, og i dag er det faktisk ret slemt. Jeg ved ikke om det ku være første menstruation der er på vej - men den kan man vel ikke mærke en god uge inden?  Jeg er faktisk mere urolig for om det ku være en graviditet. Min mand og jeg har haft sex en håndfuld gange efter fødslen og den ene gang rev han kondomet af i kådhed og fortsatte lidt, men han kom dog ikke i mig.. 

Hvad tænker i og hvad siger jeres erfaring? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2015

ung-mor-2014

Anonym skriver:

Hej piger... Jeg er anonym da jeg har veninder herinde og gerne vil holde dette privat hvis det skulle vise sig at være noget. 

Sagen er den at jeg synes min livmoder er øm. Jeg fødte for 8 uger siden og blødning og ømhed var godt forsvundet. Men nu er det snigende begyndt at gøre ondt, og i dag er det faktisk ret slemt. Jeg ved ikke om det ku være første menstruation der er på vej - men den kan man vel ikke mærke en god uge inden?  Jeg er faktisk mere urolig for om det ku være en graviditet. Min mand og jeg har haft sex en håndfuld gange efter fødslen og den ene gang rev han kondomet af i kådhed og fortsatte lidt, men han kom dog ikke i mig.. 

Hvad tænker i og hvad siger jeres erfaring? 

Hvis han ikke kom i dig så er der ikke sker noget, der skete intet da min kæreste gjorde det uden at komme i mig, så de vil jeg ikke bekymre mig om

men jeg havde on/OFF smerter i ja over 8 uger, men ring til lægen, det skader ikke

Anmeld Citér

25. oktober 2015

SofiaMik

Der skal jo kun en dråbe til og der kan være sædceller i presperm, så jeg ville tage en test.

Anmeld Citér

25. oktober 2015

modesty

Hvis han ikke kom i dig så er der ikke sker noget, der skete intet da min kæreste gjorde det uden at komme i mig, så de vil jeg ikke bekymre mig om

men jeg havde on/OFF smerter i ja over 8 uger, men ring til lægen, det skader ikke

Hahah. Øh. Altså, bare fordi DU ikke er blevet gravid på den måde, betyder det jo ikke at andre ikke kan blive det. Der er masser af kvinder der er blevet gravide ved "stå af i Roskilde"-metoden.

Til TS: Jeg forstår ikke hvad du mener med "en god uge inden"? Hvis du ikke har fået menstruation efter fødslen endnu, kan du jo ikke vide hvornår den kommer.

Det kunne eventuelt også være en underlivsbetændelse. Jeg ville snakke med lægen hvis jeg var dig. 

M.h.t. graviditetsrisiko, kan du jo tage en test.

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Bare mig..

Øhm, ja jeg vil så sige, at jeg synes du bør tage en test!Jeg blev gravid af lige netop "en ene dråbe". Så bare fordi én ikke er blevet gravid af det, mener jeg ikke du bør vide dig sikker Bare lige så du ikke tænker, at nå jamen så er du heller ikke. Det skete for mig, så kan også ske for dig pøj pøj - jeg ville tage en test!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.