Vinterkjoler til datterens nye leggings

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
8 svar
18 synes godt om
25. oktober 2015

Skouboe

Her er hvad det meste af min dag er gået med...

Vinterkjoler i str. 128 - datteren skal jo have nogle kjoler at bruge til de fine, nye vinterleggings. Hendes hverdagskjoler, skal helst være enkle og ikke for lange, så hun ikke hænger fast i alting. Det kræver en del af tøjet at overleve min yngste.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2015

Carina:-)

Du er virkelig dygtig . 

Er dset " kun" på hobbybasis du syer,eller er det også arbejde? 

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Skouboe

Carina:-) skriver:

Du er virkelig dygtig . 

Er dset " kun" på hobbybasis du syer,eller er det også arbejde? 

Mange tak

Jeg syer kun på hobbybasis, det er en dejlig måde at stresse af på - og samtidigt elsker ungerne stadig mors tøj

Anmeld Citér

25. oktober 2015

flowerpot3

Flotte, flotte kjoler! Du kan sagtens være stolt af dig selv 

Anmeld Citér

25. oktober 2015

esiuol22

så fine ville også gerne kunne sy sådan noget fint tøj, men har ikke fået lært at sy i andet ind fast stof

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Skouboe

esiuol22 skriver:

så fine ville også gerne kunne sy sådan noget fint tøj, men har ikke fået lært at sy i andet ind fast stof

Strækstof er ikke svært, det kræver bare lidt øvelse

Anmeld Citér

27. oktober 2015

esiuol22

Kan være jeg giver det et forsøg må lige forhører mig om hvad symaskinen skal stå på til stof med stræk. arvede en efter min mor, men har kun lagt bukser op på den.

Anmeld Citér

27. oktober 2015

Skouboe

esiuol22 skriver:

Kan være jeg giver det et forsøg må lige forhører mig om hvad symaskinen skal stå på til stof med stræk. arvede en efter min mor, men har kun lagt bukser op på den.

Du skal bruge en søm, der kan give sig med stoffet. En del maskiner har en decideret stræksøm. Man kan også bruge en tvillingenål.

Anmeld Citér

27. oktober 2015

esiuol22

Skouboe skriver:

Du skal bruge en søm, der kan give sig med stoffet. En del maskiner har en decideret stræksøm. Man kan også bruge en tvillingenål.

Tror lige jeg møder op i byens maren garn og spøger hende hvor min symaskines tvillinger er, eller om de kan købes  

Man skulle ikke tro at min mor var håndarbejdslærer men hun var så også så rødstrømpet, at det var min bror der lærte at strikke og jeg lærte at kører bil af min far.

Men vil helt klar give det et forsøg og tak for rådene, nu ved jeg hvad jeg skal spørgere efter nede i butikken   

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.