Græskarhoved.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. oktober 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg har fundet en skabelon på nettet til at lave et heksehoved på græskaret. Men hvordan pokker får jeg det skåret ud?? Jeg har en lille kniv som er beregnet til at skære på pap med. Men et græskar er jo ret tykt så hvordan bærer jeg mig af??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2015

Momster89

Omsorgsgiver skriver:

Jeg har fundet en skabelon på nettet til at lave et heksehoved på græskaret. Men hvordan pokker får jeg det skåret ud?? Jeg har en lille kniv som er beregnet til at skære på pap med. Men et græskar er jo ret tykt så hvordan bærer jeg mig af??

Jeg bruger en urtekniv

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Krydserfingre

Hemmeligheden herhjemme er at udhule grækarret så meget som muligt inde fra! Altså bare skrabe det inden i med en spise ske indtil du har fjernet så meget kød indeni at den bliver tynd  

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Solveig89 skriver:

Jeg bruger en urtekniv

Ok. Urtekniv har jeg også 

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Krydserfingre skriver:

Hemmeligheden herhjemme er at udhule grækarret så meget som muligt inde fra! Altså bare skrabe det inden i med en spise ske indtil du har fjernet så meget kød indeni at den bliver tynd  

Ok. Tak for tippet! Det må jeg lige prøve 

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg kan anbefale at købe sådan et græskar-skære sæt,de koster ingenting,og der er alt muligt smart i. En "udhuler" ske,en tingest til at prikke huller med,så det er nemmere at skære,og en rigtig god kniv,hvor man ligesom saver i græskarret. Vi har været meget glade for vores i nogle år nu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.