Overnatning hos legekammerat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.842 visninger
12 svar
2 synes godt om
24. oktober 2015

Leneur

Ja hvilken alder havde dit barn første gang det sov ved en legekammerat? 

Ren nysgerrighed.... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Ren nysgerrighed.... 

Min bonus var vidst omkring 2/3 år tror jeg.

mine drenge er stadig for små (den ældste 4 år)

har læst de ikke vil være klar til det før ved 6/7 års alderen.

Anmeld Citér

24. oktober 2015

Os&lilledig

Leneur skriver:

Ren nysgerrighed.... 

5'år Hos legekammeat !

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Babilooo

Vi passede med to overnatninger da min søns ven var 2,5 år. Forældrene var i Paris til arrangement.

det gik helt fint .

Anmeld Citér

25. oktober 2015

serinasmor

Serina var 4 og helt blefri ... 

Hun havde selv en på overnatning en måned efter ...Men det er nu ikke noget seer sker tit

Og efter vi har flyttet børnehave og de gamle børnehave veninder er startet i skole har hun haft en af de gamle veninder på overnatning  

Anmeld Citér

25. oktober 2015

modesty

Leneur skriver:

Ren nysgerrighed.... 

Min søn er lige fyldt fire og nogle af hans veninder fra vuggestuen er begyndt at sove sammen. Jeg synes at det er for tidligt endnu, selvom min søn er meget tillidsfuld og har nemt ved at komme nye steder.

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Mami

Vi har passet familie og venners børn fra de var 6 måneder, men en ven fra bh har vi ikke endnu han er 3 år, tror stadig han er lige lille nok

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Leneur

Tusind tak for svar allesammen. Kan se at det kan vi godt begynde på. Silje er 6 år og har længe spurgt om hun ikke måtte få en hjem og sove men jeg har bare syntes det var lige tidligt nok også fordi hun så lige pludselig skal ud at sove hos andre end vores familie men det må jo prøves og se hvordan det spænder af... 

Anmeld Citér

25. oktober 2015

serinasmor

Leneur skriver:

Tusind tak for svar allesammen. Kan se at det kan vi godt begynde på. Silje er 6 år og har længe spurgt om hun ikke måtte få en hjem og sove men jeg har bare syntes det var lige tidligt nok også fordi hun så lige pludselig skal ud at sove hos andre end vores familie men det må jo prøves og se hvordan det spænder af... 

Forbered dig på tøsefnidder og fnis i krogene  

Og så ville jeg ALDRIG gøre det på en hverdag ... Her falder de meget sent i søvn når det er ... Så dagen efter skal helst være uden planer  

De gange vi har haft overnatning har de typisk været her fra kl 14-15 stykker til næste formiddag 

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Leneur

serinasmor skriver:

Forbered dig på tøsefnidder og fnis i krogene  

Og så ville jeg ALDRIG gøre det på en hverdag ... Her falder de meget sent i søvn når det er ... Så dagen efter skal helst være uden planer  

De gange vi har haft overnatning har de typisk været her fra kl 14-15 stykker til næste formiddag 

Kunne nu heller ikke finde på at gøre det på en hverdag  og ja tøsefnidder og hygge og sjov ville der helt sikkert være...  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.