Basson Bæresele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
4 svar
1 synes godt om
24. oktober 2015

namaha

Søger erfaring om Basson Bæresele 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2015

Kay

Ville bare lige vise dig dette billede 

bare lige til info når du skal vælge bære sele

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

25. oktober 2015

sne190810

Dårlig erfaring. Ikke så meget dårlig for mig, men for mit barn. 

Som en anden henviser til, så er sådanne bæreseler ikke særlig hensigtmæssige at bruge, da barnet er placeret sådan i selen at barnet selv bærer en stor del af sin vægt. Og den er de små rygge, slet slet ikke stærke nok til. 

Jeg har engang fået af vide af en ergoterapeut at det kunne sammenlignes med, at du selv blev sat på en bom, uden at kunne røre jorden. Ikke særlig rart i længden, vel? :-) 

Anmeld Citér

25. oktober 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg havde sådan en baby-bjørn bæresele (Samme stil som basson) da min datter var helt lille, men jeg brugte den ikke ret meget. Både fordi min datter blev meget vred når hun skulle sidde i den, og fordi det gjorde ondt på mig.

I stedet købte jeg en ergo-baby bæresele brugt da hun var 4 mdr. Og den bruger vi stadig nu, et år senere. Den er behagelig at have på og min datter elsker at kunne være tæt på mor og samtidig følge med i hvad der sker. 

Anmeld Citér

25. oktober 2015

namaha

Her allerede en ergo Bæresele, men da min datter har en meget lang overkrop og små ben så kan hun ikke sidde ordenligt i den.

hvis hun sidder god med ryggen, sidder bene dårlige og omvendt hvis benene sidder godt så bliver ryggen ikke støttet ordenligt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.