Jeg har en søn på 10 månederne 2 dage .. De sidste 10 dage har han været op og ned han fik tænder er igang startede i starten af måneden ..
Det der er er at han begyndte og kaste op efter måltider lige meget hvad jeg gav ham . Tænker det var da mærkeligt det kan da ikke ha noget at gøre med hans tænder tænkte jeh .. Nå jeg ringede til lægen , og hun sagde det kunne godt være han havde fået en maveinfwktion måske men hun undersøgte ham ikke , det var ikke farligt og det ville gå over om nogle dage osv ..
Men han spiser ingenting kun mælk og grød 1-2 gang om dagen og det er måske halvdelen , har prøvet at tilbyde ham vores mad men nej han ville ikke
er bare ked af det og ved ikke hvad jeg skal gære han spiser ikke eller noget ved ikke hvad det kan være bange for han taber sig ..
og synes da os han har ?
Nogen der kan hjælpe mig skal jeg være bange ?
Han kun få grød det er jo ikke nok til ham ? Kan da ske noget ?
Han var en stor dreng der han blev født og folk sagde han lignede en på 6 måneder der han var 3 måneder og nu når folk ser ham siger de ejj han ligner slet ikke en på 9-10 måneder ser mere lille ud osv hans hoved er ikke så stor osv.. Hvorfor tror i han ikke spiser ? Altså han er tilpas griner leger osv .. Tænker han slår hoved nogen gange når han leger og han slog hoved på stolen hoved hårdt lidt græd osv .. Men kan det ha noget at gør med det ? At der er sket noget ..??
Kol virkelig med alt det i tænker
Anmeld
Citér