Andre IVF'ere eller lignende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. september 2009

Hava

Er der flere her, der er blevet gravide med IVF, insemination, ICSI og hvad det ellers hedder?

Jeg er blevet gravid i 3. IVF-forsøg (reagensglasbefrugtning), og er bare så glad og overrasket. Havde næsten mistet troen på, at det kunne lade sig gøre.
Nu glæder vi os bare til om to uger, hvor vi skal til tidlig scanning og se hjerteblink hos den lille reje.
Jeg glæder mig hver dag over ikke at skulle tage piller, næsespray og sprøjter - det er bare en virkelig dejlig følelse, at kroppen 'kan selv'. Selvom jeg kun er 5+2 har jeg masser af symptomer, og kan ikke lade være at nyde dem. Selv dem, der gør lidt nas i maven :-) Mon ikke den lykketilstand bliver til hverdag på et tidspunkt

Men stort tillykke til alle - uanset, hvordan graviditeten er begyndt!

Lørdagskram fra
Hava

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2009

dorthemus

Jamen jeg melder mig gladeligt på banen

Jeg er 38 år og er lige blevet gravid ved hjælp af insemination den 3. sep.  - åben sæddonor - på Stork Klinik i København.
Det var min første IUI og jeg er bare så taknemmelig over, at det lykkedes første gang  Jeg havde normal cyklus og mine æggeledere var også åbne så insemineringen skete heldigvis uden hormoner.

Det er mit første barn og jeg glæder mig SÅ MEGET til, at lære ham/hende at kende - i og uden for maven

Kram
Dorthe 4+2 (der er bare så lææænge til)

Anmeld

21. september 2009

Jakobs mor

Hej

Er gravid efter 1. IVF forsøg. Har tidligere haft 4 insemineringsforsøg.
Dette er min første graviditet og jeg synes det er helt ufatteligt pludselig at stå hér efter 4½ år med ventetid og skuffelser.
Har været gevaldigt overstimuleret og derfor til jævnlige scanninger. I dag, hvor jeg er 6+0, blev jeg scannet og så for første gang det lille hjerte blinke på skærmen. Det var bare så vildt og slet ikke til at fatte.

Er helt med på, hvor fantastisk det føles IKKE at være pumpet fuld af diverse hormoner og hvor dejligt det er, at hele verden ikke handler om sprøjter, skemaer og tider.
Men har samtidig utroligt svært ved at fatte, at det endelig er sket for os. Og er så frygteligt bange for at blive skuffet igen. Kan bare ikke vente til vi rammer de magiske 12 uger!! Efter så mange år med skuffelser er det som om, at der lige skal åbnes op for posen med håb og drømme igen. Tror de har været gemt godt væk i et forsøg på at beskytte mig selv.

Men i dag så jeg spunken slå med sit lille hjerte og det hjalp drømmene rigtig godt på vej .

Anmeld

23. september 2009

Hava

Fantastisk med scanning.
Jeg kan ikke vente med at se blink, men må vente otte dage endnu. Men... er der noget man er vænnet til i fertilitetsbehandling, så er det da ventetid. SÅ det går nok. Vil bare gerne se den lille reje :-)

Anmeld

23. september 2009

LISBETH:-)

Jeg er blevet gravid efte 4 gange iui-h behandlinger. Har tidligere været i behandling og har amalie fra 190707 der blev jeg også gravid i 4. forsøg.

Har 3 ufrivillige aborter bag mig, Så er mega nervøs i disse dage.

Lisbeth 4+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.