Frisk blod ved endetarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.530 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Jeg er lige nødtil at høre om jeres mening. 

Min søn på 9 mdr har lige skidt, alm afførring. Men hver gang jeg så tørrer ham kommer der blod på papiret. Ved ikke om jeg bare skal ignorere det når det er lidt og når det er frisk blod. Eller om jeg skal ringe til vagtlægen?

frisk blod plejer jo og tyde på en lille rift eller lign. Men når han er så lille ved jeg ikke om jeg skal reagere. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2015

Vivienne

Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg er lige nødtil at høre om jeres mening. 

Min søn på 9 mdr har lige skidt, alm afførring. Men hver gang jeg så tørrer ham kommer der blod på papiret. Ved ikke om jeg bare skal ignorere det når det er lidt og når det er frisk blod. Eller om jeg skal ringe til vagtlægen?

frisk blod plejer jo og tyde på en lille rift eller lign. Men når han er så lille ved jeg ikke om jeg skal reagere. 

Har også oplevet det samme med min dreng på 1 år 2 gange nu. Men det var i forbindelse med hård afføring. Og lægen sagde at det var ganske normalt ved hård afføring. 

Jeg ville råde dig at spørge lægen til råds, da det sker ved almindelig afføring. 

Held og lykke. 

Anmeld Citér

24. oktober 2015

Anonym trådstarter

Vivienne skriver:

Har også oplevet det samme med min dreng på 1 år 2 gange nu. Men det var i forbindelse med hård afføring. Og lægen sagde at det var ganske normalt ved hård afføring. 

Jeg ville råde dig at spørge lægen til råds, da det sker ved almindelig afføring. 

Held og lykke. 

Det er også det jeg tænker er lidt underligt. Men det slog mig også lige at da han hverken vil have bondebrød eller mørkt rugbrød får han alm rugbrød med lidt kerner i. Og måske det kunne være en kerne der lidt havde revet ham lidt

Anmeld Citér

24. oktober 2015

Mami

Det er formentlig bare en rift, den kan sidde lige i indgangen og så kan man ikke se den. Min søn har haft dem en del gange desværre  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.