Vinterstøvler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. oktober 2015

Enirt

Hej allesammen

Jeg står og skal købe vinterstøvler til min søn på snart 3. 

Mit spørgsmål er: er kvickly/føtex lige så godt som f.eks. skofus og lign. eller er der markant forskel i kvalitet.

Håber i har nogle erfaringer i vil dele

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2015

Enirt

Enirt skriver:

Hej allesammen

Mit spørgsmål er: er kvickly/føtex lige så godt som f.eks. skofus og lign. eller er der markant forskel i kvalitet.

Slet ingen der har nogle råd

Anmeld Citér

24. oktober 2015

Krussedulle

Enirt skriver:

Hej allesammen

Min erfaring er at de tre faktisk er lige ringe 

de tager alle sammen vand ind ret hurtigt! 

Så i år har vi købt termostøvler til hele banden, fra Bisgaard  håber de holder en hel sæson 

Anmeld Citér

24. oktober 2015

Bshizzle

Min erfaring er at dem fra Kvickly er lige så gode som mange andre  

Men jeg er tilhænger af Ecco sko, så dem har min mindste på 4 år i år. + et par fra Kvickly som han fik i gave sidste år som var for store alligevel  

Anmeld Citér

24. oktober 2015

SandraXOXO

Synes de billige er noget bras. Hummels vinterstøvler har vi været glade for. 

Anmeld Citér

24. oktober 2015

Tip!

Jeg sværger til Ecco.. Husk imprenering. 

Min søns fod er bare ikke til de "billige" og garanteret udemærket sko fra Kvickly. 

Anmeld Citér

24. oktober 2015

Jegermoar

Profilbillede for Jegermoar

Vi har brugt bilkas texstøvler flere gange og har ALDRIG haft problemer med at de ikke holdt tæt. Det er selvfølgelig vigtigt at de sidder godt og bliver impreneret jævnligt da de er udsat for en del.

Anmeld Citér

24. oktober 2015

Enirt

Mange tak for svar alle sammen, dejligt med lidt forskellige indputs. Tror jeg må gå i tænkebox og se hvad jeg synes giver mest mening ift. økonomi og føddernes pasform mv.

Anmeld Citér

24. oktober 2015

God-mor

Enirt skriver:

Hej allesammen

Jeg har ikke prøvet at købe sko i Føtex eller lign. men jeg tror ikke at kvaliteten er den bedste. Så skal det være som ekstra støvler, hvis jeg selv skulle købe dem til min datter. 

Anmeld Citér

24. oktober 2015

Muffinmus

Havde fra Bilka sidste år.. Var slet ikke vandtætte efter blot gå uger.

Min erfaring med fodtøj er at prisen passer ret godt tilkvaliteten.

Mine børn skal ikke gå i dårlige støvler en hel vinter, så måtte ud og købe Ecco til hende bagefter. 

Jeg ser desværre rigtigt ofte forældre der køber virkeligt ringe tøj og fodtøj til deres børn. Jeg bed godt det kræver et mentalt og økonomisk overskud at sætte sig ind i tingene kvalitet. Og ikke alle kan eller orker det. 

Men, de køber pink jakker med prinsesser, lavet i billigt nylon der hverken er varmt eller vandtæt.det er som om drikke tænker hvilket land og vejr deres børn bor i og leger ude i.

De køber røv dårligt fodtøj fra f.eks h&m der nærmest er lavet af pap og plastik.

Så begge dele så sent som igår og nej, jeg kommenterer ikke andres valg. Men, lysten til at sige de måske burde genoverveje i forhold til vind og vejr...

Nå. Men,  som skrevet, jeg synes der er kæmpe forskel på Ecco og Føtex, Bilka  mm...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.