Hjælp til udslet på mave og ryg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31.962 visninger
10 svar
1 synes godt om
19. september 2009

Mor til Frederic og Freya

Ih altså...  Det sidder på hele hans overkrop, ryg som mave...

Syntes jeg har læst alt om børne-eksem og hvor det sidder mm.

Men nu her til morgen så han sådan ud (billedet) Og syntes mere det ligner at han har fået noget han ikke kan tåle...

Sådan så det næsten også ud da han fik stafylokok ( de 4 Sér) som 9 uger gammel og fik 6 dage i isolation, drop i hovedet og medicin hver 8. time..

Og så her på en lørdag.. Har smurt det med hans eksem-crem, men det ser ikke ud til at have den store virkning.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2009

christina2412

klør det på ham?

jeg ville nu nok ringe til lægevagten, og få det tjekket. så han kan komme i den rigtige behandling.

håber din dejlige dreng snart er frisk igen

christina32+2

Anmeld

19. september 2009

Henri84

Synes det ligner nældefeber eller lignende, men har overhovedet ikke forstand på det ;o)

Anmeld

19. september 2009

karina1980

har han feber, klør det,

synes det ligner lidt 3 dags feber, men det svært at se på et billed, men synes da du skulle smutte en tur om lægen og lige få dem til at stille den rigtig diagnose

Anmeld

19. september 2009

Han lader ikke til det klør og har heller ikke feber...

Anmeld

2. oktober 2009

Idag kl 10.10 skal vi til læge med hans udslæt -  overfølsomhed?

Er ved at være træt af han ser sådan ud, nu på 14 dag... Han lader ikke til at det genere ham, men vil have det tjekket. Intet crem har virket hidtil...

sådan så han ud igår inden han kom i seng... det ene lår, ryg og sider ser ligedan ud....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. oktober 2009

Bondepigen

Det ligner temmelig meget nældefeber. Det har min kæreste nemlig... Men det klør altså afsindigt...

Anmeld

2. oktober 2009

Jamen han har jo fået svær børne - eksem... Var lægens svar...

I får lige noget stærkere crem i kan hente i eftermiddag på apotek, den ene skal han have 1 gange om dagen og den anden 2 gange om dagen. derudover skal i bare blive ved med at smørre ham med aderma'en...

Anmeld

19. januar 2010

kellberg

hej frederiks mor. håber du ser denne besked jeg er meget nysgerrire om det udslet på billedet er det gået væk og hvad gjorde du for det liner det min søn har fået.. og ved ik hvad jeg skal gøre. har været ved lægen og fik noget cream.. men det virker ikke.. hilsen mette.

Anmeld

19. januar 2010

kellberg skriver:

hej frederiks mor. håber du ser denne besked jeg er meget nysgerrire om det udslet på billedet er det gået væk og hvad gjorde du for det liner det min søn har fået.. og ved ik hvad jeg skal gøre. har været ved lægen og fik noget cream.. men det virker ikke.. hilsen mette.

hejsa...

Vi har det skam stadig i perioder. Vi started også op med det fra lægen, men det var ikke stærkt nok.

Vi har Elocon og en mildere i huset. Men ellers kan vi holde det nede med Aderma exomega.

Her kan du se og læse om lige den crem du har fået...

http://www.netpatient.dk/Boerneeksem_medicin.htm

Og lidt mere om selve børne eksem: http://www.netpatient.dk/boerneeksem.htm

Som du har set på billeder har han det ikke de klasiske steder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.