formiddagsluren??? til jer med større børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. april 2008

Hyner

Hvornår vil de begynde at skære ned på ned formiddagslur???
Emma har i de sidste par dage været en djævel, at få til at sove om formiddagen... I dag vågnede hun kl 7.15 og så kom hun først ind og sove 11.45 Hun plejer at sove omkring kl 10-10.30
Desuden synes jeg det er ved at være rigtig meget træls at hun hver evig eneste nat skal vågne og sparke på tremmerne og lege med sin musikuro samt snakke.... hvordan kommer hun ud af den onde cirkel???? Jeg tænker at når jeg starter på arbejde orker jeg fandme ikke at skulle bøvle med hende også... Undskyld sproget, men synes bare ikke det kan være rigtig jeg skal afbrydes i min søvn bare for at give hende sut og dynen på.
Hvad mener i tøser....
Krams Henriette -der hire efter jeres erfaring.... Og en lun delle med kartoffelsalat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2008

ivfmarie

Hejs du...

Først i en alder af 2½ er Freja gået fra ca 3 timer til 1½-2 timer til middagslur... Men hun har nu altid været en exellent sover - mors pige (L)
Men da hun var omkring 1 år droppede vi den lille formiddagslur, så hun var vågen fra 6.30 til 11.30. Så måske er det den lille lur Emma er ved at være klar til at droppe? Prøv da i en periode at holde hende gående til middagsluren, og se hvad det gør for søvnen resten af døgnet. Ellers ved jeg sørme ikke lige hvad du kan gøre for at få Emma til at sove på de rigtige tidspunkter.

Marie

Anmeld

4. april 2008

Hyner

Helo marie..
¨Tak for svaret og jeg tror sgu jeg prøver det med at trække formiddagen lidt... Selvom hun stadig sover to gange om dagen... Hun sætter den bare ind sen eftermiddag, i hvert fald lige i dag..
Men tak for det.... Og go weekend til dig...
Krams Henriette

Anmeld

4. april 2008

ivfmarie

Hej Igen

Nøøøj hvor er Emsen lækker på dit "profil"-foto!!
Nå, ville bare sige at Malte altså også sover om eftermiddagen (+formiddag og middag)
Børn der sover godt om dagen sover godt om natten!
Jeg er ikke "bange" for at give Malte en lur kl 18 hvis han er træt - selvom han bliver puttet allerede 19.30. Han er nemmere at få til at sove når han ikke er overtræt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.