Min søster har meldt mig til kommunen - ang børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.393 visninger
7 svar
8 synes godt om
23. oktober 2015

Mom2Two

hvad vil der så ske nu? Det ska siges a politiet er blandet ind i det pga hendes egen tvangsfjernet søn... Jeg er ikk bekymret for mine børn, da der intet foregår hos mig.... Jeg ska vidne i hendes sag om børnemishandling, jeg tror det her er en form for hævn.... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2015

bøllen

Mom2Two skriver:

hvad vil der så ske nu? Det ska siges a politiet er blandet ind i det pga hendes egen tvangsfjernet søn... Jeg er ikk bekymret for mine børn, da der intet foregår hos mig.... Jeg ska vidne i hendes sag om børnemishandling, jeg tror det her er en form for hævn.... 

Hvor trist , altså hvis det er en form for hævn. Ubehageligt at have en anmeldelse hængende over hovedet. Vil tro du bliver kaldt til et møde for at snakke om tingene. Mon ikke de så hurtigt kan vurdere om det ligger noget i anmeldelsen. Kan ikke hjælpe dig så meget . Men pøj pøj med det. 

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Aspek

Normalt når kommunen modtager en underretning, så vil de kontakte pgl familie og afholde et indledende møde. Her vurderer de om de skal gå videre med sagen(indhente oplysninger fra skole, undersøge familieforhold mv) eller om der ikke er noget i sagen/ at underretning er lavet som ren chikane og underretning kan henlægges. 

Det lyder som en træls situation med din søster, håber du snarest kan få lukket denne sag.

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Mom2Two

bøllen skriver:

Hvor trist , altså hvis det er en form for hævn. Ubehageligt at have en anmeldelse hængende over hovedet. Vil tro du bliver kaldt til et møde for at snakke om tingene. Mon ikke de så hurtigt kan vurdere om det ligger noget i anmeldelsen. Kan ikke hjælpe dig så meget . Men pøj pøj med det. 

Det pisse ubehageligt.. Hun kaster skylden rundt på alle der har haft med hendes søn af gøre - inkl mig og min kæreste... Det hele er så sygt og surrealistisk.... der er intet i den anmeldelse - og jeg er ikk den eneste i familien der er blevet anmeldt til kommunen Osv af hende... 

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Mom2Two

Aspek skriver:

Normalt når kommunen modtager en underretning, så vil de kontakte pgl familie og afholde et indledende møde. Her vurderer de om de skal gå videre med sagen(indhente oplysninger fra skole, undersøge familieforhold mv) eller om der ikke er noget i sagen/ at underretning er lavet som ren chikane og underretning kan henlægges. 

Det lyder som en træls situation med din søster, håber du snarest kan få lukket denne sag.

Jeg er et ret stort vidne i den kommende retsag fordi jeg har passet hendes søn siden han var knap to uger ... Tror hun vil få mig ned før jeg ska vidne... Det virker sådan på en måde... Hun ved a jeg ikk regis til pressede situationer ...

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Fremad

Hvis du skak vidne så skal du stoppe med at udtale dig overhovedet...  Du kan ødelægge sagen... Især så der ikke bliver taget hånd og børnene i sagen hvis den ryger i vasken....

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Du skal bare afvente og holde dig til sandheden. Ikke andet. Hvis du ikke har noget at skjule, vil det hurtigt blive afsluttet. 

Mht din søsters sag, så hold det udenfor med mindre de spørg til det, eller spørger om hun kan have motiver til at ville chikanere dig. Hvis du skal vidne, vil det nok ikke gavne hvis du sidder og udbasunerer en masse bitterhed over hende. så prøv at holde det adskilt !

Anmeld Citér

23. oktober 2015

charthys

Mom2Two skriver:

Har været det samme igennem ud fra en anmeldelse fra min ex-mand. Du kommer til en samtale og de besøger dig sikkert også i hjemmet, og hvis det er sådan en klassisk hævnting, så er det meget tydeligt, at det tager de oppe fra og ned.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.