En gammel kending - vinterleggings

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
6 svar
18 synes godt om
22. oktober 2015

Skouboe

Det er hverken glamourøst eller specielt udfordrende, men en af de ting jeg ender med at sy hvert år, er vinterleggings. Min yngste vil KUN gå i kjole, og jeg synes ikke det er til at finde nogle ordentligt varme leggings i mørke farver (fordi lyse leggings dør relativt hurtigt, når man klatrer i træer) og som ikke er for dominerende, så tøsen kommer til at ligne en palette, der har kastet op. 

Derfor har jeg syet 5 par leggings i str. 128,  så kan vi klare os lidt igen.

1 par i strækvelour, et par i printet vinterjersey, 2 par i lækkert strik og et par i noget skægt "krøllet" strik, jeg fandt ved et tilfælde for et par år siden.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2015

Nadia&Daniel

Skouboe skriver:

Det er hverken glamourøst eller specielt udfordrende, men en af de ting jeg ender med at sy hvert år, er vinterleggings. Min yngste vil KUN gå i kjole, og jeg synes ikke det er til at finde nogle ordentligt varme leggings i mørke farver (fordi lyse leggings dør relativt hurtigt, når man klatrer i træer) og som ikke er for dominerende, så tøsen kommer til at ligne en palette, der har kastet op. 

1 par i strækvelour, et par i printet vinterjersey, 2 par i lækkert strik og et par i noget skægt "krøllet" strik, jeg fandt ved et tilfælde for et par år siden.

Hvor er det skønne stoffer de er lavet af 

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Skouboe

Nadia&Daniel skriver:

Hvor er det skønne stoffer de er lavet af 

Ja, jeg er altid på jagt efter sådan noget stof. Det er ikke svært at finde fedt digitalprint osv, men lækkert stof til basistøj, synes jeg altid er en udfordring.

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Rockertand

Skouboe skriver:

Nej, hvor ser de forfærdelige ud, dem kommer I aldrig til at bruge....du må hellere skynde dig at sælge dem til mig 

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Skouboe

Rockertand skriver:

Nej, hvor ser de forfærdelige ud, dem kommer I aldrig til at bruge....du må hellere skynde dig at sælge dem til mig 

Haha, jeg får dem ALDRIG fra datteren igen. Hun fik stakken i morges og dansede rundt med dem i favnen og mens hun sang: jeg er rig, jeg er rig...

Generelt vil jeg sige at leggings er så nemme at sy, at det næsten ikke kan betale sig at få andre til at sy dem. Til gengæld er prisen på stof steget helt vildt her de sidste par år.

Anmeld Citér

23. oktober 2015

MetteT

Skouboe skriver:

Laver du på bestilling? 

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Skouboe

MetteT skriver:

Laver du på bestilling? 

Ja, indimellem gør jeg. Smid lige en PB med hvad du er interesseret i. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.