Hvad bruger I af prævention?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2015

MorTil3+

Vi bruger ikke noget. Han trækker sig når han kommer. Sådan har vi altid gjort. Vores 3 børn er planlagte dvs han er kommet oppe i mig de perioder hvor pb har været i gang. Og har aldrig fået en abort. Så det fungerer fint for os.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Kobberspiral 

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Anonym trådstarter

Mange bruger godt nok kondom,

har i det fint med det

Ødelækker det det ikke

hvad syns manden om det

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Anonym

Anonym skriver:

har i det fint med det

Ødelækker det det ikke

hvad syns manden om det

Vi er nogen af dem der bruger kondom, og nej det ødelægger ingenting for mig må jeg sige, og min kæreste har det helt fint med at bruge det.. Han har ihvertfald hverken nedsat følelse eller andet selvom han har kondom på.. Og ærligt, når alternativet er en syg kæreste der alligevel ikke har lyst til sex fordi hormonerne forstyrrer sådan, så foretrækker min kæreste altså at tage regnfrakken på..  

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Zenia's mor

Anonym skriver:

P-piller, kondom, begge dele, noget helt andet?

P-sprøjte 

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Anonym

Efter en del år på p-piller, foreslog en læge p-ring, da jeg fik mange bivirkninger af pillerne. Desværre måtte jeg stoppe, da det var en af de mistænkte typer af prævention. Siden har vi ikke brugt noget, og klatten må kommet et andet sted. Det har fungeret fint i mange år. 

Jeg tåler ikke brug af kondom eller p-piller. 

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Anonym

Anonym skriver:

P-piller, kondom, begge dele, noget helt andet?

Jeg tager mini piller og smutter det engang i mellem hvor jeg glemmer dem så bruger vi kondom 

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Anonym

Den mest sikre, afholdenhed...

Ej, min mand og jeg har pga. arbejde ikke været hjemme samtidig i de sidste to uger, men jeg har kobberspiral da vi ikke er helt sikker på om vi skal have flere børn eller ej.

Anmeld Citér

23. oktober 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

har i det fint med det

Ødelækker det det ikke

hvad syns manden om det

Her fungerer det fint. Vi bruger ingenting i starten, men ved "slutningen" tager han det på. 

Vi er begge tilfredse med det. Vi er beskyttet mod graviditet og Det er det vigtigste. Og så uden hormoner

Anmeld Citér

23. oktober 2015

modesty

Anonym skriver:

lige nu kondom. . 

jeg tror jeg har prøvet det meste ... 

homonspiral , blødte 27 ud af 30 dage i 8 måneder. . 

p piller må jeg ikke få grundet risiko for blodpropper. . 

er lige stoppet på mini piller jeg bløder konstant. .. jeg er træt af jeg ikke kan få noget ������ 

jeg vil rigtig gerne have en mere er ikke særlig gammel 26 år .. Men vil gerne steraliseres. .

Har du overvejet det gode gamle pessar? Det er en god løsning til kvinder som har det svært med hormonelle præventionsformer og ikke gider kondom.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.