Nervøs efter smerte i uge 16

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. oktober 2015

Babysoon

Hej jeg skriver fordi jeg forleden dag pludselig fik meget ondt i maven og jeg efterfølgende var meget, meget øm i maven specielt når jeg skulle bevæge mig, så længe jeg lå stille var der ikke noget udover ømhed. Min læge ville ikke scanne mig da jeg dagen forinden 15+3 blev scannet indvendigt og fik en GU. Jeg er dog blevet nervøs for om det kan være en Missed abortion? Jeg var simpelthen så øm i underlivet... Jeg har heller ikke haft så meget kvalme siden, men det er måske også normalt på denne tid af graviditeten? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2015

Bshizzle

Babysoon skriver:

Hej jeg skriver fordi jeg forleden dag pludselig fik meget ondt i maven og jeg efterfølgende var meget, meget øm i maven specielt når jeg skulle bevæge mig, så længe jeg lå stille var der ikke noget udover ømhed. Min læge ville ikke scanne mig da jeg dagen forinden 15+3 blev scannet indvendigt og fik en GU. Jeg er dog blevet nervøs for om det kan være en Missed abortion? Jeg var simpelthen så øm i underlivet... Jeg har heller ikke haft så meget kvalme siden, men det er måske også normalt på denne tid af graviditeten? 

Min sidste graviditet oplevede jeg samme smerte som du beskriver.. 

Jeg var da 14+ uger henne.. 

Jeg havde så mange smerter at jeg simpelhen måtte ringe efter en ambulance! 

De ville hellere end gerne tjekke mig. 

Jeg blev scannet, tjekket for evt nyresten samt for andre ting de tænkte kunne være galt. 

Men de fandt ikke noget... 

Få timer efter forsvandt smerten osse.. Og jeg blev ikke klogere og sendt hjem  

Jeg fandt aldrig ud af hvad det kunne være!  

MEN.. Jeg tænker det er fordi kroppen skulle vænne sig til den nye forandring og ens mave/underliv strækker sig. 

Syntes du skulle ta og ringe til din læge eller snakke med din JM om at du er bekymret! 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Babysoon

Bshizzle skriver:

Min sidste graviditet oplevede jeg samme smerte som du beskriver.. 

Jeg var da 14+ uger henne.. 

Jeg havde så mange smerter at jeg simpelhen måtte ringe efter en ambulance! 

De ville hellere end gerne tjekke mig. 

Jeg blev scannet, tjekket for evt nyresten samt for andre ting de tænkte kunne være galt. 

Men de fandt ikke noget... 

Få timer efter forsvandt smerten osse.. Og jeg blev ikke klogere og sendt hjem  

Jeg fandt aldrig ud af hvad det kunne være!  

MEN.. Jeg tænker det er fordi kroppen skulle vænne sig til den nye forandring og ens mave/underliv strækker sig. 

Syntes du skulle ta og ringe til din læge eller snakke med din JM om at du er bekymret! 

Min læge tjekkede infektionstal, blærebetændelse osv og alt så fint ud, men han mente en scanning var unøfvendig, da jeg blev scannet dagen inden og alt så fint ud..han foreslog også ømheden måske kom fra den indvendige undersøgelse.. Håber bare det er fordi maven udvider sig som du siger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.