Duplo til små børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.005 visninger
8 svar
13 synes godt om
18. oktober 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Vores pige på 3 har en del duplo, og vil gerne lege med det ved siden af lillebror på 8 mdr. Min mand er bange for at han kan sluge noget af det, men er det ikke netop lavet så små børn ikke kan komme galt afsted?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2015

Sprit25

Lomm skriver:

Vores pige på 3 har en del duplo, og vil gerne lege med det ved siden af lillebror på 8 mdr. Min mand er bange for at han kan sluge noget af det, men er det ikke netop lavet så små børn ikke kan komme galt afsted?

Jeg ville være fuldstændig tryg. Nok lidt flabet spørge om du mand kunne sluge noget af det

Anmeld Citér

18. oktober 2015

lillespir26

Lomm skriver:

Altså min er også 8 mdr og tager alt i munden og vi har også købt noget doplo til hende men vi er kommet frem til samme som din mand de er for små til det før de er ca 1 år hvilket der også står på kassen 1-1,5 år 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min datter har leget med duplo læææææænge. Både i vuggestuen og hjemme hos mormor og morfar. Hun er 15 mdr nu, men var 9 mdr da hun startede i vs. - Hvor duplo står frit fremme.

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Julemusen

Nu har mine leget med lego primo som er noget større end duplo det første år hvorefter vi supplerede op med lege duplo. Jeg tager de mindste figurer fra bare for at være på den sikre side :-) 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm
Sprit25 skriver:

Jeg ville være fuldstændig tryg. Nok lidt flabet spørge om du mand kunne sluge noget af det

Ha-ha, ja det kan jeg jo spørge om 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm
lillespir24 skriver:

Altså min er også 8 mdr og tager alt i munden og vi har også købt noget doplo til hende men vi er kommet frem til samme som din mand de er for små til det før de er ca 1 år hvilket der også står på kassen 1-1,5 år 

Jeg har bare tænkt at det med alderen handler om, at de ikke rigtig kan "lege" med det indtil da - altså bygge, vælte tårne osv. Lige pt sidder han jo bare og sutter på det

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Babilooo

Lomm skriver:

Jeg har bare tænkt at det med alderen handler om, at de ikke rigtig kan "lege" med det indtil da - altså bygge, vælte tårne osv. Lige pt sidder han jo bare og sutter på det

De kan ikke sluges. Jeg kender en som lever af at teste legetøj for kemi og størrelse. Ingen problemer overhoved. 

Grunden til alderen beskrivelsen er fordi det er sværere at lege og bygge med end det der var engang til de helt helt små hvor tingene ikke kunne sidde fast rigtigt

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Bshizzle

Well... Mine drenge har leget med Duplo siden de var helt små og kunne finde ud af at holde ting i hånden samt kravle rundt. 

De har altid elsket at lege med Duplo (ja, den ældste blir faktisk 10 år snart) og det er så hyggeligt at se de ting de kan bygge. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.