Er Sleebee kortere end Voksi (til større barn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.243 visninger
15 svar
3 synes godt om
18. oktober 2015

Lenchick

Godmorgen

Sagen er, at jeg har et barn på 15 måneder og har brug for en sovepose til barnevognen. Jeg brugte en Voksi til den store og hun kunne være i den til hun var 3 og ikke skulle sove i barnevognen mere.

For at spare penge, købte jeg en Sleebee til lillemanden (sidste vinter lånte vi en Voksi), men til min store overraskelse når Sleebee'en ham kun til navlen når jeg pakker ham ind. Jeg synes bestemt, Voksien kunne helt op til halsen når den store sov i den, også da hun var ret stor.

Lillemanden er en lang dreng, 83 cm er han nu, men burde han ikke være i Voksien?

Er der nogle, som har erfaringer med begge poser og kan fortælle mig om det er rigtigt, at Sleebeen er kortere, end Voksi? Så må jeg ud og købe en Voksi

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Lenchick skriver:

Godmorgen

Sagen er, at jeg har et barn på 15 måneder og har brug for en sovepose til barnevognen. Jeg brugte en Voksi til den store og hun kunne være i den til hun var 3 og ikke skulle sove i barnevognen mere.

For at spare penge, købte jeg en Sleebee til lillemanden (sidste vinter lånte vi en Voksi), men til min store overraskelse når Sleebee'en ham kun til navlen når jeg pakker ham ind. Jeg synes bestemt, Voksien kunne helt op til halsen når den store sov i den, også da hun var ret stor.

Lillemanden er en lang dreng, 83 cm er han nu, men burde han ikke være i Voksien?

Er der nogle, som har erfaringer med begge poser og kan fortælle mig om det er rigtigt, at Sleebeen er kortere, end Voksi? Så må jeg ud og købe en Voksi

Jeg har kun erfaring med voksi, men min pige er 15 mdr og temmelig lang (bruger str 92 i tøj) og hun sagtens ligge pakket godt og grundigt ind i voksien. Også med dynen godt oppe under hagen  

Anmeld Citér

18. oktober 2015

alenemor42

Jeg har både en voksi og en duniduo og har lige målt ..... De er lige lange. 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Christabelle

Min datter på 2 år kan sagtens være i SleeBee'en. Hun er ca 85 cm lang og den når helt op til hagen når hun bliver puttet i den. 

Har ikke erfaring med Voksi

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Lenchick

Christabelle skriver:

Min datter på 2 år kan sagtens være i SleeBee'en. Hun er ca 85 cm lang og den når helt op til hagen når hun bliver puttet i den. 

Har ikke erfaring med Voksi

Hm. Det lyder underligt. Min dreng ligger helt på kanten og jeg bukker posen op, så den rammer hans fødder. Alligevel når den ham kun til lidt over navlen. Kan det være en gammel model jeg fik fat i?

Tak for svaret

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Lenchick

alenemor42 skriver:

Jeg har både en voksi og en duniduo og har lige målt ..... De er lige lange. 

Tak for svaret

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Lenchick

MummiT skriver:

Jeg har kun erfaring med voksi, men min pige er 15 mdr og temmelig lang (bruger str 92 i tøj) og hun sagtens ligge pakket godt og grundigt ind i voksien. Også med dynen godt oppe under hagen  

Tak for svaret . Kan se vores børn er født samme dag

Kan du måle længden af Voksien når den er lagt ud? Hvis ikke det er for besværligt

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Christabelle

Lenchick skriver:

Hm. Det lyder underligt. Min dreng ligger helt på kanten og jeg bukker posen op, så den rammer hans fødder. Alligevel når den ham kun til lidt over navlen. Kan det være en gammel model jeg fik fat i?

Tak for svaret

Hmm ja det er altså lidt mærkeligt. Ellers er min måske ekstra lang ved en fejl...? Købte den i 2013, ved ikke om der er lavet om på dem siden

Anmeld Citér

18. oktober 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Lenchick skriver:

Tak for svaret . Kan se vores børn er født samme dag

Kan du måle længden af Voksien når den er lagt ud? Hvis ikke det er for besværligt

Jo, jeg kan se om ikke jeg kan finde noget at måle med når min datter vågner igen

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Lenchick

MummiT skriver:

Jo, jeg kan se om ikke jeg kan finde noget at måle med når min datter vågner igen

Tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.