Birgittemarie...den der autostol...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. april 2008

LouiseViola

Hvordan går det med den svenske autostol, har du modtaget en i hel tilstand, og hvis du har, hvordan er den så ?
Louise (som endnu ikke har besluttet sig for hvilken autostol jeg skal købe)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2008

birgittemarie

Det kan du tro og jeg ville faktisk lige til at skrive til dig! Den kom i går, ordentligt pakket ind og med en lille bamse med som undskyldning. Den ser fin ud, men vi har ikke monteret den endnu, så jeg skriver lige, når vi har afprøvet vidunderet :)
Men det var ikke nemt at kommunikere med dem, så jeg ved snart ikke, om jeg tør anbefale at handle hos dem. Men ellers er der en del andre svenske butikker og der plejer nu ikke at være noget i vejen med at handle med svenskerne ;)
Og der er nogle penge at spare og et større udvalg... Men jeg melder tilbage om stolen!

Kh Birgitte

Anmeld

5. april 2008

LouiseViola

Det lyder bare rigtig godt!
Skriv endelig når du har afprøvet stolen! Venter i spænding ;)
Ja jeg har nemlig også kigget lidt rundt på de svenske sider, og der er altså en slat penge at spare, og det er jo værd at tage med. Og så er jeg ret hook på det med at stolen er bagudvendt, nu hvor vi ikke har isofix i vores bil.
Kh Louise

Anmeld

8. april 2008

birgittemarie

Så, nu har vi installeret stolen, men endnu ikke afprøvet den. Den fylder INGENTING, dvs mindre end babystolen, så vi er mægtigt glade 8D

Men vi har ikke prøvekørt den endnu, så jeg melder tilbage senere...

Knus fra Birgitte

Anmeld

8. april 2008

LouiseViola

Ej hvor er det bare lækkert at den ikke fylder så meget!
Og er den nem at installere?
Glæder mig til at høre når stolen er blevet prøve-kørt!
Knus
Louise

Anmeld

9. april 2008

birgittemarie

Den er ikke just nem at installere, men der er en god brugsvejledning med, så det er ikke umuligt ;) Forøvrigt har Nova Maria prøvet at sidde i den også og hun sidder rigtig godt.
Men jeg melder lige tilbage, når den er prøvekørt :)

Knus fra birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.