Anonym skriver:
Er lige tvunget til at være anonym da familien ikke skal vide hvornår jeg bliver sat igang da jeg ikke gider en masse opringninger da det jo kan tage flere dage 
Jeg bliver sat igang på tirsdag jeg får den første pille som jeg skal spise kl 7.45
Sidste gang blev jeg osse sat igang og fik taget vandet på dag 2 men det var med piller man skulle have sat op i skeden og kan huske meget af det faldt ud og ikke blev opløst ordentligt så er spændt på hvor hurtigt det går med piller man spiser.
Til jer der har prøvet piller man spiser hvor længe gik der inden jeres fødsel gik igang
?
Jeg blev sat i gang ved min fødsel, da jeg var 12 dage over tid. Fik en pille først på eftermiddagen og hvis der ikke var sket noget i løbet af først på aftenen skulle jeg komme igen. Det gjorde jeg og fik pille nummer to kl 19.30 om aftenen.
Der skete stadig ikke noget i løbet af natten, så jeg kom igen dagen efter og fik så to piller af gangen og skulle komme igen omkring kl 14. hvis der stadig ikke var sket noget. Hvilket der ikke gjorde, så jeg fik to piller til og så kl 17.15 ca. gik vandet af sig selv og min fødsel gik i gang. 3½ time efter havde jeg født vores søn.
Det var sådan i korte træk hvordan det var. Skriv hvis der er mere du vil vide 
Anmeld
Citér