til jer der blev sat igang med pille man spiser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.279 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. oktober 2015

Anonym trådstarter

Er lige tvunget til at være anonym da familien ikke skal vide hvornår jeg bliver sat igang da jeg ikke gider en masse opringninger da det jo kan tage flere dage 

Jeg bliver sat igang på tirsdag jeg får den første pille som jeg skal spise kl 7.45  

Sidste gang blev jeg osse sat igang og fik taget vandet på dag 2 men det var med piller man skulle have sat op i skeden og kan huske meget af det faldt ud og ikke blev opløst ordentligt så er spændt på hvor hurtigt det går med piller man spiser. 

Til jer der har prøvet piller man spiser hvor længe gik der inden jeres fødsel gik igang  ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Er lige tvunget til at være anonym da familien ikke skal vide hvornår jeg bliver sat igang da jeg ikke gider en masse opringninger da det jo kan tage flere dage 

Jeg bliver sat igang på tirsdag jeg får den første pille som jeg skal spise kl 7.45  

Sidste gang blev jeg osse sat igang og fik taget vandet på dag 2 men det var med piller man skulle have sat op i skeden og kan huske meget af det faldt ud og ikke blev opløst ordentligt så er spændt på hvor hurtigt det går med piller man spiser. 

Til jer der har prøvet piller man spiser hvor længe gik der inden jeres fødsel gik igang  ? 

Jeg havde allerede stærke plukveer da jeg fik første dosis piller kl 11:30. De blev lynhurtigt til veer og vestorm. Dog udvidede jeg mig ikke ret meget.

Fik dosis nr 2 kl 18  og fik vestorm (veer på 1-1,5 minut og 15-30 sek pause).

Vandet blev taget kl 24ca, presseveerne kom kl 1 og kl 3:55 var hun født.  

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Happiness

Jeg fik de første piller kl 10. Fik småveer uden at de var regelmæssige allerede efter 2 timer.

Kl 14.00 fik jeg igen 2 piller. Og en time senere fik jeg vestorm, som varede til 21.38, hvor jeg fødte. 

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Enirt

Anonym skriver:

Jeg blev sat i gang ved min fødsel, da jeg var 12 dage over tid. Fik en pille først på eftermiddagen og hvis der ikke var sket noget i løbet af først på aftenen skulle jeg komme igen. Det gjorde jeg og fik pille nummer to kl 19.30 om aftenen.

Der skete stadig ikke noget i løbet af natten, så jeg kom igen dagen efter og fik så to piller af gangen og skulle komme igen omkring kl 14. hvis der stadig ikke var sket noget. Hvilket der ikke gjorde, så jeg fik to piller til og så kl 17.15 ca. gik vandet af sig selv og min fødsel gik i gang. 3½ time efter havde jeg født vores søn.

Det var sådan i korte træk hvordan det var. Skriv hvis der er mere du vil vide

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Kindfed

Jeg fik pillerne ved 10-tiden på dag 1 og gik med småveer hele dagen, som gik i sig selv om aftenen. Fik taget vandet kl. 10 på dag 2 og fødte 6 timer efter uden flere hjælpemidler.

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Steffecph

Fik pille mandag kl 12. Fik små veer kl 22. Blev til rigtige veer i løbet af natten. De ville ikke give mig flere, mit vand blev taget tirsdag kl 17. Fødte tirsdag kl 20:17

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar 

Jeg bliver sat igang 39+0 så det er ikke overtid her. 

Sidste gang blev jeg sat igang 2 dage før tamin og fødte Pracis på termin kl 6.45 om morgnen 

Så det er jo ikke sikkert min krop er helt så moden til det denne gang men glæder mig godt nok til det er overstået 

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Lotus86

Blev sat i gang med piller 2 dage før termin. Var lukket som en østers og var slet ikke moden, havde dog haft sivende fostervand hele dagen, og milde plukveer. Fik den første pille kl. 22.00, kl. 00.00 havde jeg voldsom vestorm, kl. 01.00 var jeg på fødegangen og var 8-9 cm. åben, kl. 01.51 var Sophia født. Fra den første ve kom havde jeg stort set ikke en eneste pause imellem, det var lige hårdt nok 

Anmeld Citér

17. oktober 2015

2babygirls

Anonym skriver:

Fik 1 pille kl 11, kl 12 begynder der lige så stille at rumstere lidt i underlivet, og 16.38 er hun født

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Fik 1 pille kl 11, kl 12 begynder der lige så stille at rumstere lidt i underlivet, og 16.38 er hun født

Hold da op det gik stærkt 

Var det første gang eller anden gangs gravid ? 

Og var det før eller efter termin 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.