Hej
altså sagen er den, min datter har lært at sove i hendes barnevogn fordi nu hun begyndt i dagpleje. Så i dag vil jeg gerne hun sover ude i barnevognen, de andre dage har det gået fint når hun skulle sove formiddag, hun faldt i søvn på vej til Dp, der var intet overhovedet. Men i dag faldt hun åbenbart tilbage i det gamle fordi jeg vælger putte i barnevogn, hun bliver dybt ulykkelig, og græder hele tiden, og ender jo så med at græde sig i søvn, og hver gang hun lige trak vejret og næsten sov, kom hun lige i tanke om hun skulle være ked af det
jeg har lavet en test med hende inden hun kom i dp, der reagerede hun kun på at blive puttet i barnevognen, hvis hun kunne se og høre mig.... Det er jo så først et problem igen i dag, men jeg vidste hun godt kunne, så hun sover da også nu, men jeg er så ked af det skal være på den måde
nogle der ved hvorfor hun har det sådan når det er mig? Hun plejer da hun var mindre at sove i barnevogn intet problem, så blev hun ældre også var alt galt, derudover så til nat bliver hun jo ammet og der falder hun så i søvn imens, så det kan jo også bare fordi hun hellere vil det?? Nogle der ved om hvorfor det er sådan?
Anmeld
Citér