Hun har svært ved at jeg putter i barnevogn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. oktober 2015

ung-mor-2014

Hej
altså sagen er den, min datter har lært at sove i hendes barnevogn fordi nu hun begyndt i dagpleje. Så i dag vil jeg gerne hun sover ude i barnevognen, de andre dage har det gået fint når hun skulle sove formiddag, hun faldt i søvn på vej til Dp, der var intet overhovedet. Men i dag faldt hun åbenbart tilbage i det gamle fordi jeg vælger putte i barnevogn, hun bliver dybt ulykkelig, og græder hele tiden, og ender jo så med at græde sig i søvn, og hver gang hun lige trak vejret og næsten sov, kom hun lige i tanke om hun skulle være ked af det jeg har lavet en test med hende inden hun kom i dp, der reagerede hun kun på at blive puttet i barnevognen, hvis hun kunne se og høre mig.... Det er jo så først et problem igen i dag, men jeg vidste hun godt kunne, så hun sover da også nu, men jeg er så ked af det skal være på den måde nogle der ved hvorfor hun har det sådan når det er mig? Hun plejer da hun var mindre at sove i barnevogn intet problem, så blev hun ældre også var alt galt, derudover så til nat bliver hun jo ammet og der falder hun så i søvn imens, så det kan jo også bare fordi hun hellere vil det?? Nogle der ved om hvorfor det er sådan?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Lidt svært st gætte sig til, men det er da uden tvivl mere hyggeligt st falde i søvn i mors arme med brystet i munden, så det kan da sagtens være derfor andre godt kan putte hende i vognen, mens hun ikke vil med dig.

Det siges jo også st de små kan fornemme vores følelser, så hvis du udstråler bare det mindste tvivl/tøven omkring putning i vognen, så smitter det af på hende. Så selvom det er hårdt er du måske nødt til st være standhaftig i nogle dage indtil hun accepterer at det er sådan det foregår.

Anmeld Citér

17. oktober 2015

ung-mor-2014

Lomm skriver:

Lidt svært st gætte sig til, men det er da uden tvivl mere hyggeligt st falde i søvn i mors arme med brystet i munden, så det kan da sagtens være derfor andre godt kan putte hende i vognen, mens hun ikke vil med dig.

Det siges jo også st de små kan fornemme vores følelser, så hvis du udstråler bare det mindste tvivl/tøven omkring putning i vognen, så smitter det af på hende. Så selvom det er hårdt er du måske nødt til st være standhaftig i nogle dage indtil hun accepterer at det er sådan det foregår.

tænker også det nok bare fordi hun vil putte og det, men jo blev da i tvivl da hun begyndte at græde, men valgte at blive ved da jeg jo vidst hun godt kunne, men kun i tvivl fordi vi bor i lejlighed, og hun står ude på svalegangen, så var bange for vores naboer(som i øvrigt er ældre meget søde mennesker) ville høre hende og tro det værste, men ja det tog fem minutter måske, så det må nok have været fordi jeg havde noget tvivl.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.