Hej:-) er ny herinde og skal have en lille for første gang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. september 2009

Sasja77

Hej med jer,

Har tøffet rundt på nettet blandt en masse gravid sites og er endt med at  vælge denne her  da jeg synes den ser hyggelig og oprigtig ud.

Jeg er 32 år gammel og er gravid med den første. ( Jeg er 5 måneder henne og har termin den 7. februar )
Jeg er gift på 8. år med en fantastisk mand og vi glæder os helt sindsygt til alt det nye der nu skal ske! Vi har for ikke så længe siden været til scanning igen og her fandt vi ud af at vi skal have en lille pige. Hun er længe ventet for vi har prøvet i næsten 7 år!  

Glæder mig til at læse om jer alle sammen:-)

Stor hilsen 
Sasja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2009

jillkolsbjerg

Hej Mor;-)

Mange gange tillykke, dejligt for jer at det endelig lykkedes. Og mig som ikke troede jeg kunne blive gravid, men jeg er så blevet gravid 9 mdr efter jeg smed p-pillerne;-) er nu 11+4 uger henne;-).

held og lykke fra en glad gravid kommende mor;-)

Anmeld

23. oktober 2009

mafalck

Tillykke til jer begge to...

Jeg havde ingen planer om min graviditet... Jeg troede ikke helt det kunne lade sig gøre at jeg blev gravid og i starten benægtede jeg det fordi mdr før var min mens også forsinket.. jeg var i gang med at ændre livstil og dermed også min kost.. havde tabt mig 18 kg da min mens udeblev...

Tog testen og den var ret usikker, den første blev helt lyserød i feltet og så kom der to streger oveni.. den anden kom der slet ikke noget på... Tog til lægen og hans var ret så meget positiv..

Jeg vidste ikke helt om jeg skulle have hende fjernet.. men hun er i maven endnu og er glad for beslutningen i dag også selvom jeg står alene

Anmeld

25. oktober 2009

Mor til L&S

Velkommen til og skønt det endeligt er lykkedes Jer.

Vi venter også vores 1 barn og blev gravid måneden efter jeg smed p-pillerne

Velkommen til

Anmeld

25. oktober 2009

Mor til L&S

Sasja77 skriver:

Hej med jer,

Har tøffet rundt på nettet blandt en masse gravid sites og er endt med at  vælge denne her  da jeg synes den ser hyggelig og oprigtig ud.

Jeg er 32 år gammel og er gravid med den første. ( Jeg er 5 måneder henne og har termin den 7. februar )
Jeg er gift på 8. år med en fantastisk mand og vi glæder os helt sindsygt til alt det nye der nu skal ske! Vi har for ikke så længe siden været til scanning igen og her fandt vi ud af at vi skal have en lille pige. Hun er længe ventet for vi har prøvet i næsten 7 år!  

Glæder mig til at læse om jer alle sammen:-)

Stor hilsen 
Sasja

Og glemte lige at fortælle at jeg har termin den 30 marts 2010 og er 17+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.