Er det normalt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. oktober 2015

Anonym trådstarter

Jeg er simpelthen nødt til at høre om det her er normalt.. 

For 2,5 år siden var jeg gravid udenfor livmoderen, i den forbindelse fik jeg fjernet den ene æggeleder.. 

Lige siden dengang har jeg været syg hver gang jeg har min mens.. Vi snakker høj feber på 3 dagen hver eneste gang.. Hovedpine, endnu flere mens smerter end før dengang.. Jeg henter mig samtidig også en halsbetændelse hver gang.. Det er som om mit immunforsvar går helt i sænk hver gang jeg har min mens.. 

Det kan ikke være prævention der gør det, for jeg er ikke på nogen form for prævention, her er det manden der bruger kondom da jeg åbenbart ikke tåler de ting vi kvinder kan få.. 

Inden jeg snakker med lægen, så vil jeg gerne vide om der burde være grund til bekymring.. Og jeg ved det er længe at gå sådan her, men har nok slået det lidt hen som bagateller, men som jeg ligger her idag, endnu engang, så kan jeg godt blive lidt bekymret

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2015

Chellie

Med fare for, at udtale mig om noget, som jeg intet aner om ... Kan det være noget endometriose? Jeg kender ikke ret meget til det, men ved at det skulle være meget smertefuldt under mens...

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Med fare for, at udtale mig om noget, som jeg intet aner om ... Kan det være noget endometriose? Jeg kender ikke ret meget til det, men ved at det skulle være meget smertefuldt under mens...

Men burde mens så ikke være uregelmæssig?? For det er den ikke.. 

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er simpelthen nødt til at høre om det her er normalt.. 

For 2,5 år siden var jeg gravid udenfor livmoderen, i den forbindelse fik jeg fjernet den ene æggeleder.. 

Lige siden dengang har jeg været syg hver gang jeg har min mens.. Vi snakker høj feber på 3 dagen hver eneste gang.. Hovedpine, endnu flere mens smerter end før dengang.. Jeg henter mig samtidig også en halsbetændelse hver gang.. Det er som om mit immunforsvar går helt i sænk hver gang jeg har min mens.. 

Det kan ikke være prævention der gør det, for jeg er ikke på nogen form for prævention, her er det manden der bruger kondom da jeg åbenbart ikke tåler de ting vi kvinder kan få.. 

Inden jeg snakker med lægen, så vil jeg gerne vide om der burde være grund til bekymring.. Og jeg ved det er længe at gå sådan her, men har nok slået det lidt hen som bagateller, men som jeg ligger her idag, endnu engang, så kan jeg godt blive lidt bekymret

Jeg kan ikke forstå at du ikke har været ved en læge endnu. Det lyder ikke særlig normalt. Håber lægen hurtigt kan hjælpe dig. 

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kan ikke forstå at du ikke har været ved en læge endnu. Det lyder ikke særlig normalt. Håber lægen hurtigt kan hjælpe dig. 

Nej det forstår jeg heller ikke selv, men som skrevet tror jeg bare jeg har bagatelliseret det lidt.. 

Jeg må have fat på en tid ved lægen og så må jeg høre hvad han siger til det

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Chellie

Anonym skriver:

Men burde mens så ikke være uregelmæssig?? For det er den ikke.. 

Ikke hvad jeg ved af, nej. Men som sagt ved jeg heller ikke voldsomt meget om emnet. Det slår mig bare, at når du bliver SÅ skidt af at have mens, ville det da være oplagt at få undersøgt... 

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Ikke hvad jeg ved af, nej. Men som sagt ved jeg heller ikke voldsomt meget om emnet. Det slår mig bare, at når du bliver SÅ skidt af at have mens, ville det da være oplagt at få undersøgt... 

Nej jeg må have bestilt en tid ved lægen, for det er nemlig mærkeligt at jeg bliver SÅ skidt.. 

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Krydserfingre

Jeg havde selv en graviditet udenfor livmoderen i juli og fik fjernet højre æggeleder i august.. Har haft 2 mens siden da men der har jeg intet anderledes oplevet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.