Skeden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2015

Unalisa

Simpelt. Vask dig med vand efter hvert toilet besøg. Også selvom du "kun" har tisset

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Du skal IKKE vaske dig med nogen form for sæbe. Kun vand.

Køb dem her - det er den bedst mulige måde at få genoprettet bakteriebalancen.

https://www.webapoteket.dk/maerker/femidur

Men derudover så er der altså bare nogle kvinder der har en stærkere lugt end andre. 

Synes bare ikke det særlig lækkert at ka lugte sig selv 

hvirdan ska de bruges? 

Anmeld Citér

17. oktober 2015

ErDetSnartNU

Anonym skriver:

hvirdan ska de bruges? 

Der står hvordan de skal bruges under produktinformationen. 

Er du gravid? Jeg har i hvert fald ændret lugt under graviditeten (faktisk så meget at hunden stjæler mine trusser og bukser selvom jeg skifter trusser 2 gange om dagen ) men jeg har hørt at det er meget normalt pga ændret hormonbalance. Jeg synes det hjælper meget hvis jeg barberer mig helt glat så der ikke kan sidde urin/udflådsrester i hårene. 

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Mullesmith

Tror mere eller mindre at alle kan lugte sig selv. Det er helt naturligt og det er vel fra naturens side en måde at lokke hankøn til  nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor slemt det står til men jeg tror ikke det er noget du skal bekymre dig om. Vi er bare idag blevet så bange for naturlig lugt og vi prøver konstant at camuflere med cremer, sæbe og parafumer. Hvis ikke du havde en lugt var det jo mystisk 

Anmeld Citér

17. oktober 2015

modesty

Anonym skriver:

hvirdan ska de bruges? 

De skal bare sluges. 

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Mami

Mullesmith skriver:

Tror mere eller mindre at alle kan lugte sig selv. Det er helt naturligt og det er vel fra naturens side en måde at lokke hankøn til  nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor slemt det står til men jeg tror ikke det er noget du skal bekymre dig om. Vi er bare idag blevet så bange for naturlig lugt og vi prøver konstant at camuflere med cremer, sæbe og parafumer. Hvis ikke du havde en lugt var det jo mystisk 

Jeg kender altså ikke nogen der kan lugte sig selv gennem bukser og trusser. 

Ts: jeg ville tage en vivag kur, du kan købe dem på apoteket, de skal op i skeden 5-7 dage i træk, husk nogle grimme truseer det kan godt farve lidt når resterne ryger ud  

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Mullesmith

Mami skriver:

Ts: jeg ville tage en vivag kur, du kan købe dem på apoteket, de skal op i skeden 5-7 dage i træk, husk nogle grimme truseer det kan godt farve lidt når resterne ryger ud  

Jeg tro kun jeg kender nogen der kan. Men jeg taler ikke om en kraftig stank. Jeg vil egentlig også bare pointere at det ikke er unormalt og mere naturligt at have en lugt end ikke at have nogen. 

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Der står hvordan de skal bruges under produktinformationen. 

Er du gravid? Jeg har i hvert fald ændret lugt under graviditeten (faktisk så meget at hunden stjæler mine trusser og bukser selvom jeg skifter trusser 2 gange om dagen ) men jeg har hørt at det er meget normalt pga ændret hormonbalance. Jeg synes det hjælper meget hvis jeg barberer mig helt glat så der ikke kan sidde urin/udflådsrester i hårene. 

Jeg var gravid for 4 1/2 år siden ��

Ja kender godt det med at hunden tager underdelen .. 

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

De skal bare sluges. 

Hvor ka man få dem henne

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Anonym trådstarter

Mami skriver:

Jeg kan

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.