Cyklus efter SA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. oktober 2015

januar16

Hej damer

For tre måneder siden havde jeg en SA. Første mens efter kom efter 7 uger, hvilket jeg tænkte var ok i forhold til at jeg mistede da jeg var 13+0. Men så er spørgsmålet hvornår kan jeg forvente næste mens? Der er gået 6 uger nu, og testede negativ for en uge siden. Dog har vi i sidste uge droppet kondomet, da vi tænkte mens  nok var lige om hjørnet. Men nu bliver jeg da i tvivl. Vi beholder selvfølgelig hvis det er, men nu havde vi lige lagt andre planer for sommeren, som ikke passer med termin i slut juni/start juli.

Hvor hurtigt rettede jeres mens sig efter SA?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2015

januar16

Slet ikke nogen der fik styr på cyklus efter SA og inden de blev gravide igen?

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Zicla

Jeg ved ikke om jeg kan hjælpe for jeg synes stadig at min cyklusser efter min SA i juli, jeg var 11 uger henne, er underlige, men jeg tror og håber at den er på vej nu.

De første 2 cyklusser varede de 28 og 26 dage og nu har jeg lige haft en cyklus på 40 dage. Fik mens i lørdags så jeg er spændt på hvor lang tid min cyklus vil være....

Før jeg blev gravid, varede mine cyklusser gennemsnit 35 dage...

Anmeld Citér

15. oktober 2015

januar16

Zicla skriver:

Jeg ved ikke om jeg kan hjælpe for jeg synes stadig at min cyklusser efter min SA i juli, jeg var 11 uger henne, er underlige, men jeg tror og håber at den er på vej nu.

De første 2 cyklusser varede de 28 og 26 dage og nu har jeg lige haft en cyklus på 40 dage. Fik mens i lørdags så jeg er spændt på hvor lang tid min cyklus vil være....

Før jeg blev gravid, varede mine cyklusser gennemsnit 35 dage...

Tak for svar, dejligt at vide jeg ikke er alene om en cyklus der lige skal finde sig selv.

Mine plejede at vare ca en måned. Så nu hvor der går over 1,5 måned begynder min hjerne at implodere. Har virkelig svært ved ikke at have styr på noget i den afdeling. Alt over en måned og så tænker jeg "er det mon i dag det kommer?" Og så, "er jeg mon blevet gravid?", der er vel ikke andet end afholdenhed der er 100% sikkert

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Zicla

Forstår godt din bekymring. Det havde jeg i sidste cyklus... det stressede mig rigtig meget fordi at man bare enten vil det ene eller det andet så meget... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.