Billede! flåt?? - ikke sart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.691 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. oktober 2015

Anonym trådstarter

QSidder her højgravid og panikken klokken lort .. Opdagede lige tilfældigt denne klump, sol Keg troede evt var et sår eller indgroet går, så prøvede st fjerne det som man nu normalt gør.. Men det ville ikkegive slip.. Så tog er billede med telefonen og så dette.. Er eet en flåt ?! I så fald  har jeg forsøgt at fjerne den med pincetten nu.. Billedet er zoomet meget ind, beklager det lidt mindre lækre billede.. Men kan jo ikke eigtigt se noget for min kæmpe mave .. I så fald det er et flåt bid - hvad skal jeg være opmærksom på? Er ALDRIG blevet ldt af endelig før .. Og sp lige i skridtet ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2015

ErDetSnartNU

Medmindre det er fordi du har klemt den meget med pincetten og den derfor er blevet deform så synes jeg ikke det ligner en flåt Det ligner mere et modersmærke. Jeg har selv 2 modersmærker i "trekantsområdet" som er vokset en del i graviditeten - har været forbi lægen med det men hun sagde at de stadig så sunde ud og virkede ikke overrasket over at de bulede mere ud "for der var jo mere tryk i området". Det giver så ikke helt mening for mig for de sidder jo på fedtet ved venusbjerget men if she says so  

Har du prøvet at dreje på "flåten"? Hvis det er en flåt falder den af/giver den slip når du drejer den. 

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Moar2011

Jeg vil nok for en sikkerhedskyld nok lige tage et smut forbi læge, os fordi vi kan dømme forkert eftersom du har trykket på den og pille ved det 

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Skouboe

Jeg tror også det er et modersmærke, men få en læge til at vurdere.

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Syntes også det ligner et modermærke, men hvis du er utryg så tag til lægen og lad ham se på det. Held og lykke

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Anonym

Jeg synes nu mere det ligner en kønsvorte. 

Anmeld Citér

15. oktober 2015

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg synes også det ligner en eller anden form for vorte.

Hvilken slags skal jeg slet ikke kunne sige, men hormoner kan jo få mange mærkelige ting til at vokse. 

Jeg ville smutte forbi lægen. Selv om det måske ikke er farligt er det ikke så kønt og næppe noget man gerne vil beholde.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.