Tilskud til daginstitution når man ejer hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.179 visninger
3 svar
1 synes godt om
14. oktober 2015

Annemette07

God aften.

jeg ved ikke om det her er et dumt spørgsmål, men jeg overvejer kraftigt at læse videre når jeg er udlært som kontorelev, men så vil jeg komme på SU. Er det så muligt at få tilskud til dagpleje/børnehave selvom man ejer et hus eller kan man ikke det? Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde noget om det :-) Det vil jo bare være rart at vide om jeg har råd til at læse videre, eller om det skal vente nogle år.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2015

Bak

Annemette07 skriver:

God aften.

jeg ved ikke om det her er et dumt spørgsmål, men jeg overvejer kraftigt at læse videre når jeg er udlært som kontorelev, men så vil jeg komme på SU. Er det så muligt at få tilskud til dagpleje/børnehave selvom man ejer et hus eller kan man ikke det? Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde noget om det :-) Det vil jo bare være rart at vide om jeg har råd til at læse videre, eller om det skal vente nogle år.

Det tror jeg sagtens du kan. Vi fik tilskud da vi begge læste og min kæreste ejede vores lejlighed.. 

Anmeld Citér

14. oktober 2015

MoarMoar

Friplads/delvis friplads bliver beregnet udfra indtægt og har ikke noget at gøre med hvad du ejer. 

Jeg har fx fået delvis friplads i forbindelse med jeg havde meget få timer på mit arbejde i en periode efter barsel. 

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Lillepigen2

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.