3 mdrs vaccine!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. oktober 2015

MortilM

Min lille pige skal vaccineres på mandag, 3 mdr vaccine. Er så småt begyndt at spekulere på hvordan hun reagerer på det, både det umiddelbare at få et stik, men også efterfølgende med evt sygdom. Hvordan har jeres børn reageret?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2015

tribk

MortilM skriver:

Min lille pige skal vaccineres på mandag, 3 mdr vaccine. Er så småt begyndt at spekulere på hvordan hun reagerer på det, både det umiddelbare at få et stik, men også efterfølgende med evt sygdom. Hvordan har jeres børn reageret?? 

Han græd ved stikket, men kun kort. Derefter sov han en laaaang middagslur (over 4 timer), og det var det Ingen sygdom efterfølgende, og sådan har det været hver gang. Han er 4 år i dag.

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Christabelle

Min datter græd ved stikkene , men det var hurtigt overstået. Vi havde en flaske med til at trøste med bagefter.

Hun fik lidt feber om aftenen, men det var væk igen inden 24 timer.

Anmeld Citér

14. oktober 2015

ung-mor-2014

Min pige gav lige lyd ved nummer to da den svier lidt, men hun kom op lige efter så hun nåede ikke græde og der var intet efter andet end hun var lidt øm når bukser skulle af og på

Anmeld Citér

14. oktober 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min datter græd ved stikkende, men faldt hurtigt til ro. Havde efterfølgende feber i halvandet døgn og græd det meste af natten efter vaccinationen. Hun har haft lidt feber efter stort alle vaccinationer på nær den ved 15 mdr. 

Anmeld Citér

19. oktober 2015

MortilM

Tak for jeres svar. Det gik så fint, hun stak i et mega vræl men blev hurtig god igen og sover nu tungt herhjemme. Håber ikke hun bliver slemt ramt resten af dagen/natten. God mandag!! 

Anmeld Citér

19. oktober 2015

Tiggi

Vores lille pige blev lidt ked efter første stik og begyndte at græde efter andet stik, men efter et øjeblik på min arm (havde siddet hos far da hun blev stukket) så kunne hun også smile til lægen igen så var vidst ikke så slemt .

Mærkede intet, før sidst på eftermiddagen/aftenen hvor hun blev klamrende og tryghedssøgende, hvor hun fik feber. Den kom op på max 38,6 så var jo ikke slemt og var væk/minimalt sidst på aftenen hvor vi gik i seng og så var alt normalt igen (hun havde ingen reaktion efter 2. vaccination (5. måneder right?) udover ved selve stikket) 

De følgende dage var hun kun lidt øm på lårene, men tror jeg tænkte noget mere over det end hun gjorde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.