Advarsel!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2015

EnGodMor

Chellie skriver:

Med fare for at lyde nedladende - det er bestemt ikke min intention - men man skal altid læse betingelserne for et "gratis" køb. Det er aldrig helt gratis, uanset hvem det er hos. Det samme gælder konkurrencer, hvor man kan vinde alt muligt. Hvis deltagelsen er "gratis", følger der som regel også alt muligt med, man ikke er interesseret i. Det kan være alt fra umulige mængder af spam, til grimme computer-virus og meget mere. Altid, altid læse betingelser på forhånd! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2015

Kay

Vi har også været medlem, men jeg blev medlem via telefonen, og der har man ikke på samme mulighed for at læse det med småt... og der blev jo selvfølgelig oplyst at man skulle købe 3 bøger for at komme ud og det lød fint da vi har en læselysten pige på (den gang) 2 år (og lillesøster på vej) 

hvad telefonsælgeren ikke fik formidlet (i alt fald ikke så jeg forstod det) var at man ville få en bog tilsendt en gang om måneden hvis man ikke gik ind på hjemmesiden og afmeldte den og det var ret overraskende da der begyndte at komme bøger ind ad døren!  

Men ja hvis man selv melder sig ind på nettet skal man huske at læse betingelserne

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Kay skriver:

Vi har også været medlem, men jeg blev medlem via telefonen, og der har man ikke på samme mulighed for at læse det med småt... og der blev jo selvfølgelig oplyst at man skulle købe 3 bøger for at komme ud og det lød fint da vi har en læselysten pige på (den gang) 2 år (og lillesøster på vej) 

hvad telefonsælgeren ikke fik formidlet (i alt fald ikke så jeg forstod det) var at man ville få en bog tilsendt en gang om måneden hvis man ikke gik ind på hjemmesiden og afmeldte den og det var ret overraskende da der begyndte at komme bøger ind ad døren!  

Men ja hvis man selv melder sig ind på nettet skal man huske at læse betingelserne

Sådan var det også her  

jeg opdagede det heldigvis... Jeg troede desværre, man kunne framelde sig en gang for alle men nej. Man skal virkelig være opmærksom. Så jeg har en bog om børnesygdomme 

Anmeld Citér

14. oktober 2015

ninibadini

Jeg synes nu det står ret tydeligt hvad betingelserne er. Så jeg er altså ikke enig i at du er blevet snydt.  

Jeg har også meldt mig ind og synes det er en flot velkomstpakke. Jeg har ikke købt nogle bøger endnu, men de har et stort udbud af bøger som jeg sandsynligvis ville have købt i en butik alligevel. Man får jo et blad en gang om måneden hvor månedens bog præsenteres og det er vel reminder nok om at det er tid til at afmelde hvis man ikke er interesseret? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.