Rim/remser til skattejagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.043 visninger
3 svar
3 synes godt om
13. oktober 2015

A. Nonymsen

Hej her inde.

min datter bliver fire lige om lidt og jeg ville derfor gerne lave en skattejagt for hende og familiens børn. 

Jeg tænker at lave det sådan at de får en gåde som leder til den næste post, da de er meget forskellige i alder. 

Men jeg kan ikke finde nogle, og er absolut ikke kreativ selv.

har kun fundet disse

Tidligt og sent vil man mene, at her sidder man helst alene. På stedet her er det ikke forbudt at holde sig for næsen og slippe en prut. (Næste post er så på badeværelset.)

Her er der kulde og hvis man skulle blive sulten efter en is eller en pølsemad, så gemmer man her alt sit mad. (Næste post er så i køleskabet.)

Heri ligger fødselsdagsbarnet om morgenen gerne meget længe og om aftenen helst slet ikke. (Næste post er så fødselsdagsbarnets seng.)

tænker endda at de måske er for svære, men noget i den stil børnene er 2-7 år, men det skal helst ikke kun være de store der har en chance

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Da min døn fyldte 5 lavede jeg også en skatte jagt.. Jeg lavede udsnit af et billed af hvor næste post var og så skulle de rundt og se om de kunne finde den.. Fx et billede af knoppen af vores flagstang og så skulle de hent til flagstangen.. Ved hver poostvar der en prik til et puslespil og når det ved sidste post blev samlet var det et kort over det område skatten vag gemt med et kryds på ��

Anmeld Citér

13. oktober 2015

A. Nonymsen

Mulllesmor skriver:

Da min døn fyldte 5 lavede jeg også en skatte jagt.. Jeg lavede udsnit af et billed af hvor næste post var og så skulle de rundt og se om de kunne finde den.. Fx et billede af knoppen af vores flagstang og så skulle de hent til flagstangen.. Ved hver poostvar der en prik til et puslespil og når det ved sidste post blev samlet var det et kort over det område skatten vag gemt med et kryds på ��

Det var faktisk smart med billederne. Det er måske også nemmere for de små.

Anmeld Citér

13. oktober 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor
A. Nonymsen skriver:

Det var faktisk smart med billederne. Det er måske også nemmere for de små.

Ja præcis ...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.