mens lign. blødning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. september 2009

Anonym trådstarter

tja.. er ikke meget for at snakke/ringe osv. med læger (er en af dem der kun kommer tillæge hvis man virkelig fejler noget) :O) -derfor jeg nu spørger jer:

Er gravid i ca 7 uge (tror vi), men er begyndt at bløde en del, faktisk som om det er menstruationen der er kommet..... og den første dag havde jeg en del "ondt" i underlivet. Ligesom mens smerter faktisk...
Nu er det så sådan, at jeg er en del bekymret for om det er fordi jeg har/er ved at abortere... er der nogen grund til bekymring???

har læst såmange steder at det ikke behøver at betyde noget og at man sagtens kan bløde når man er gravid...
Lysten til at ringe til lægen er der bar slet ik, skal alligevel derop torsdag i næste uge...?

suk... anyone med nogle kloge og betrykkende ord?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

Pige2009

Jeg ville ringe til vagtlægen for en sikkerheds skyld. Det kan være så meget. Især når man er gravid, er det med at være ekstra påpasselig. Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt

Hilsen Linda 36+6

Anmeld

18. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Linda2009 skriver:

Jeg ville ringe til vagtlægen for en sikkerheds skyld. Det kan være så meget. Især når man er gravid, er det med at være ekstra påpasselig. Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt

Hilsen Linda 36+6

helt enig...desuden skal man helst ikke bløde meget og du skal IKKE have ondt...
Ring til vagtlægen og få ro i sjælen
for alt er som det skal være...
knuser

Anmeld

18. september 2009

Anonym trådstarter

ved ikke om jeg bøder "meget", men ca som en alm mens eller måske en anelse mindre?

Men hva kan lægen gøre? får vel bar at vide at jeg skal se tiden lidt an?

Anmeld

18. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

ved ikke om jeg bøder "meget", men ca som en alm mens eller måske en anelse mindre?

Men hva kan lægen gøre? får vel bar at vide at jeg skal se tiden lidt an?

altså hvis du er i 7. uge ville jeg nok (hvis jeg var dig) insistere på at blive sendt til en scanning for at se hvad der foregår derinde...
Kan selvfølgelig godt være vagtlægen bare vil sende dig hjem med besked om at tage det med ro og se tiden an, men jeg ville nu stadig ringe... specielt fordi du skriver du har haft ondt.. det er sikkert ingenting, men man kan aldrig være FOR sikker, vel!?

Anmeld

18. september 2009

Anonym trådstarter

Pokkers
Tror jeg har læge-skræk.... tog mig hundred år og en dag at ringe og bestille den første tid ved lægen   Har os læst om så mange nu, som også har blødt osv... PLUS min mens ville normalt komme i morgen....-sååå...

Kunne godt finde på at trække den lidt endnu....? :O/

Anmeld

18. september 2009

saxa

Anonym skriver:

Pokkers
Tror jeg har læge-skræk.... tog mig hundred år og en dag at ringe og bestille den første tid ved lægen   Har os læst om så mange nu, som også har blødt osv... PLUS min mens ville normalt komme i morgen....-sååå...

Kunne godt finde på at trække den lidt endnu....? :O/

Uha.. Kan slet ikke forstå du kan have ro i sindet før du har kontaktet lægen (Hvilket jeg heller ikke tror du har, siden du spørger herinde) Få da lige ringet til vagtlægen, så du kan komme til at nyde din weekend.. for at alt er ok..
KnuZz

Anmeld

18. september 2009

Anonym trådstarter

har ringet og skal tillægevagten nu her for at tjekke.... nogen der ved hvordan det foregår????

Anmeld

18. september 2009

Snuffler25

HVordan er det gået hos lægen ??

Anmeld

20. september 2009

Anonym trådstarter

Tja er såmænd ikke gravid længere det var min menstruation der kom....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.