Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tja.. er ikke meget for at snakke/ringe osv. med læger (er en af dem der kun kommer tillæge hvis man virkelig fejler noget) :O) -derfor jeg nu spørger jer:Er gravid i ca 7 uge (tror vi), men er begyndt at bløde en del, faktisk som om det er menstruationen der er kommet..... og den første dag havde jeg en del "ondt" i underlivet. Ligesom mens smerter faktisk...Nu er det så sådan, at jeg er en del bekymret for om det er fordi jeg har/er ved at abortere... er der nogen grund til bekymring???har læst såmange steder at det ikke behøver at betyde noget og at man sagtens kan bløde når man er gravid...Lysten til at ringe til lægen er der bar slet ik, skal alligevel derop torsdag i næste uge...? suk... anyone med nogle kloge og betrykkende ord?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Linda2009 skriver:Jeg ville ringe til vagtlægen for en sikkerheds skyld. Det kan være så meget. Især når man er gravid, er det med at være ekstra påpasselig. Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidtHilsen Linda 36+6
Anonym skriver:ved ikke om jeg bøder "meget", men ca som en alm mens eller måske en anelse mindre?Men hva kan lægen gøre? får vel bar at vide at jeg skal se tiden lidt an?
Anonym skriver:Pokkers Tror jeg har læge-skræk.... tog mig hundred år og en dag at ringe og bestille den første tid ved lægen Har os læst om så mange nu, som også har blødt osv... PLUS min mens ville normalt komme i morgen....-sååå...Kunne godt finde på at trække den lidt endnu....? :O/
Uha.. Kan slet ikke forstå du kan have ro i sindet før du har kontaktet lægen (Hvilket jeg heller ikke tror du har, siden du spørger herinde) Få da lige ringet til vagtlægen, så du kan komme til at nyde din weekend.. for at alt er ok.. KnuZz
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128