Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kære alle i skønne damer
det er et lidt følsomt område og derfor er jeg anonym, ligesom det også skulle være muligt at svare anonymt sagen er den at jeg har tabt mig lige knap 11 kg og så plus de 4 kg jeg tog på under graviditeten så 15 kg i alt men det har desværre nogle konsekvenser
min hud vil ganske enkelt ikke følge med og stramme op så den hænger bare, så jeg døjer rigtig meget med at jeg er fugtig i lysken, det er nu så slemt at jeg er helt hudløs og det væsker ufatteligt meget som ses ved en MEGET tydelig kæmpe stor plamage hvad hulan stiller jeg lige op? For det første er det død ubehageligt og for det andet så har jeg bestemt ikke lyst til at være intim med nogen når jeg ser sådan uddet er lidt mere end 6 mdr siden jeg fødte. Min hud har heller ikke kunnet trække sig sammen efter første graviditet som er 6 år siden, men efter anden graviditet og mit vægttab er den helt gal jeg er nået mit mål ifht vægt, men det her er bestemt ikke optimalt. Håber der sidder en der ude som har et godt råd
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er overhovedet ikke ekspert på området så vil ikke begynde at rådgive dig, men HOLD nu kæft hvor er du sej!!! :-) Tillykke med det! Kan du ikke snakke med din læge? Tænker lidt at pga af de gener du har, måske kunne få støtte til en operation? Held og lykke fremover!
Sørens skriver: Jeg er overhovedet ikke ekspert på området så vil ikke begynde at rådgive dig, men HOLD nu kæft hvor er du sej!!! :-) Tillykke med det! Kan du ikke snakke med din læge? Tænker lidt at pga af de gener du har, måske kunne få støtte til en operation? Held og lykke fremover!
Mange tak, er også glad for jeg endelig er nået her til
jeg er lige flyttet så kunne da håbe min nye læge ville være med på ideen!
Min gamle læge var ihvertfald ikke, han sagde at man ikke længere fik sådanne operationer og man skulle have slemme problemer for at komme i betragtning så han ville slet ikke henvise mig
Jeg kan have et lignende problem mellem benene hvis det feks er sommer og jeg ikke har små shorts på under nederdelen/kjolen.
så mit råd er at have tøj på der dækker området.
min kæreste har haft problemet pga meget sved ved løb. Han brugte babypudder, som hjalp ret godt... Du kan evt. Tage det på i brusekabinen da det sviner lidt
ved ik om du kunne bruge svaret
Baby-Crazy skriver: Jeg kan have et lignende problem mellem benene hvis det feks er sommer og jeg ikke har små shorts på under nederdelen/kjolen. så mit råd er at have tøj på der dækker området. min kæreste har haft problemet pga meget sved ved løb. Han brugte babypudder, som hjalp ret godt... Du kan evt. Tage det på i brusekabinen da det sviner lidt ved ik om du kunne bruge svaret
Vil det sige at jeg egentlig bare skal finde et eller andet stykke stof og sætte ind mellem "maven" og "låret"?
Må jeg putte pudder på når det egentlig er åbent? :/
helt klar nogle råd jeg kan bruge her og nu, men på sigt så jeg helst der var en lidt mere permanent løsning så jeg igen kan være sammen med en fyr uden at blive flov eller undskylde mit stykke stof eller babypudder
men tal for råd, det vil jeg helt klart benytte mig af imorgen
Vask det godt her hjælper en klud ikke men bad. Så put kartoffelmel baby pudder eller spray på så det kan få hvile og tører hvis du sveder meget en dag så er en stofble super men ellers spørg din læge om du kan få det hud fjernet når det giver dig så meget besvær hvor du skriver det er åben osv det kan give en henvisning
Flot vægttab !
Jeg har selv en kæmpe hænge mave efter 3 graviditeter hvor den aldrig kunne trække sig ordentligt sammen pga. Strækmærker og så lige 38 kg vægttab oven i.
Hvis det væsker og lugter? Så skal du få tjekket om det kan være svamp. Men baby pudder er det jeg oplever fungerer bedst. Du skal sørge for at være helt tør efter bad og så påføre baby pudder.
Men du kan gå til lægen og blive henvist til om du kan få fjernet det overskydende hud dog skal du have været vægt stabil i 6 mdr. Dokumenteret hos din læge. Når du har så voldsomme gener er du nok en god kandidat.
Anonym skriver: Vil det sige at jeg egentlig bare skal finde et eller andet stykke stof og sætte ind mellem "maven" og "låret"? Må jeg putte pudder på når det egentlig er åbent? :/ helt klar nogle råd jeg kan bruge her og nu, men på sigt så jeg helst der var en lidt mere permanent løsning så jeg igen kan være sammen med en fyr uden at blive flov eller undskylde mit stykke stof eller babypudder men tal for råd, det vil jeg helt klart benytte mig af imorgen
Når det er åbent må du ikke bruge pudder.
Skal du lægge stof imellem skal det være kogte bomuldstykker og det skal være ren bomuld! Og du skal skifte dem nogle gange om dage af hensyn til bakterier. De skal kogevaskes efter brug.
Men kan du så se at komme til lægen, der kan gå grim infektion i det.
Jeg tænkte også med det samme kogtvandsklude. Når det virker på ødelagte babynumser burde det også virke på det du beskriver. Har ikke selv erfaring med dit problem men har erfaring med babynumser og der virker kludene altså fantastisk. Selvom der var hul på huden gik der 24 timer og så var numsen fin igen.
Ikke pudder på når Denver åbent. Har selv haft problemet pga overvægt og kejsersnit ar.
kogtvandsklude, og læg dig ned efter bad og lufttør maven ved at holde det løse hud væk så det tørrer der hvor der er sår...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128