Stød i fødder, og brændende fornemmelser i knogler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hej alle..

Har brug for at høre om nogle har prøvet det samme..

Da jeg var i mit tidligere job, hårdt fysisk og stående hele dagen, begyndte nogle knogler og led i mine fødder at brænde, samt at om morgenen når jeg stod op, eller når jeg havde siddet lidt, enten til pause eller på sofaen når jeg var kommet hjem, når jeg så rejste mig, gav det store stød i mine fødder, og jeg havde smerter i mine fødder et godt stykke tid efter jeg havde rejst mig. 

Værst var det om aftenen, når jeg var kommet hjem og slappede af på sofaen. Hvis jeg så skulle rejse mig når mit barn kaldte efter at være puttet, gav det store stød, store smerter og ku stort set ikke støtte på mine fødder..

Snakkede med min læge om det, men hun fejede det lidt væk som ingenting.

Skæbnen ville så, at jeg mistede mit job, og derefter gik jeg hjemme i omkring 8 mdr., og her blev alting meget bedre.

Nu er jeg så i job igen, og har været det lidt tid. Den brændende fornemmelse i mine knogler/led er desværre kommet lidt tilbage, og når jeg står op om morgenen, er jeg begyndt at få stød i fødderne igen 

Nu er jeg så gravid igen, hvilket jeg er meget lykkelig for  Men kan alligevel ikke lade være med at tænke på, hvordan det hele mon vil udvikle sig, nu når det allerede er kommet tilbage, og jeg ingen gang er begyndt at tage på 

Men det jeg nok egentlig bare ville høre om, var om der var nogle der havde prøvet noget ligende, hvad det evt skyldtes og hvad i gjorde ved det...?

Har så meget brug for at høre, at man kan gøre noget ved det.. 

Det var nemlig et rent helvede sidst, og ville jo helst ikke ende der igen.. 

Skal lige siges, at jeg har prøvet diverse indlæg til skoene, og intet har hjulpet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2015

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle..

Har brug for at høre om nogle har prøvet det samme..

Da jeg var i mit tidligere job, hårdt fysisk og stående hele dagen, begyndte nogle knogler og led i mine fødder at brænde, samt at om morgenen når jeg stod op, eller når jeg havde siddet lidt, enten til pause eller på sofaen når jeg var kommet hjem, når jeg så rejste mig, gav det store stød i mine fødder, og jeg havde smerter i mine fødder et godt stykke tid efter jeg havde rejst mig. 

Værst var det om aftenen, når jeg var kommet hjem og slappede af på sofaen. Hvis jeg så skulle rejse mig når mit barn kaldte efter at være puttet, gav det store stød, store smerter og ku stort set ikke støtte på mine fødder..

Snakkede med min læge om det, men hun fejede det lidt væk som ingenting.

Skæbnen ville så, at jeg mistede mit job, og derefter gik jeg hjemme i omkring 8 mdr., og her blev alting meget bedre.

Nu er jeg så i job igen, og har været det lidt tid. Den brændende fornemmelse i mine knogler/led er desværre kommet lidt tilbage, og når jeg står op om morgenen, er jeg begyndt at få stød i fødderne igen 

Nu er jeg så gravid igen, hvilket jeg er meget lykkelig for  Men kan alligevel ikke lade være med at tænke på, hvordan det hele mon vil udvikle sig, nu når det allerede er kommet tilbage, og jeg ingen gang er begyndt at tage på 

Men det jeg nok egentlig bare ville høre om, var om der var nogle der havde prøvet noget ligende, hvad det evt skyldtes og hvad i gjorde ved det...?

Har så meget brug for at høre, at man kan gøre noget ved det.. 

Det var nemlig et rent helvede sidst, og ville jo helst ikke ende der igen.. 

Skal lige siges, at jeg har prøvet diverse indlæg til skoene, og intet har hjulpet 

Jeg er netop sendt til udredning pga noget af det samme.... Dog er mit nu også i andre led mm....her er mistanken på gigt...og nok led gigt af en art...

Hold ved selvom det er svært at du vil undersøges ordentlig 

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er netop sendt til udredning pga noget af det samme.... Dog er mit nu også i andre led mm....her er mistanken på gigt...og nok led gigt af en art...

Hold ved selvom det er svært at du vil undersøges ordentlig 

Okay, det vil jeg da helt klart  ha med i mine tanker.. Tak for svar 

Og ja, du har ret. Burde nok slå lidt mere i bordet ved min læge. Hun fejer bare så hurtigt en af 

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Anonym

Ja det har jeg, (og andre symptomer) i det meste af kroppen - jeg har leddegigt

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Muffinmus

Har noget der minder om det... Det er psoriasis gigt og kommer i muskelvedhæftninger. Først behandlede de det med binyrebarkhormon og nu får jeg methotrexat fast og mærker sjældent til gigten.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.