flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2015

FruStolpe

En længere diskussion med nogle  veninder, men nu vil jeg hører  jeres mening  , er det for overdrevet at give mine børn på to og tre år flyverdragt på ud i dag? 

Vi skal ud at gå i tre timer

Hvis du bruger flyverdragter i 10 graders varme, hvad vil du så bruge når det er ÷10 ?? 

Min egen har haft en termo jakke med fleece på og gummisko 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2015

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Hvis du bruger flyverdragter i 10 graders varme, hvad vil du så bruge når det er ÷10 ?? 

Min egen har haft en termo jakke med fleece på og gummisko 

Have termotøj på indenunder mit tøj. Og så flyverdragt 

Anmeld Citér

12. oktober 2015

lineog4

Måske vi ikke er så kuldskære men min ene den har løbet på løbehjul med kun en sweater i dag 

Umiddelbart synes jeg ikke det er så koldt så jeg tænker flyverdragt også fordi deres bevægelsesfrihed begrænses så meget så jo længere tid jeg kan udsætte det jo bedre. 

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Benjamins'mor

En længere diskussion med nogle  veninder, men nu vil jeg hører  jeres mening  , er det for overdrevet at give mine børn på to og tre år flyverdragt på ud i dag? 

Vi skal ud at gå i tre timer

Ja, jeg ville nøjes med vinterjakke. 

Min søn og jeg gik ned og handle her til aften. Han havde vinterjakke og gummisko på, han frøs ikke.

Anmeld Citér

12. oktober 2015

FruStolpe

Anonym skriver:

Have termotøj på indenunder mit tøj. Og så flyverdragt 

De skal jo også kunne bevæge sig. 

Prøv evt selv at tage alm tøj, termotøj og så en flyverdragt/skuddag på og så se hvor svært det er at bevæge sig..... det fremmer i hvert fald ikke den motoriske udvikling 

Brug evt uld under.... 

Anmeld Citér

12. oktober 2015

Vik

Det er for tidligt til flyverdragt. Vi var ud i dag i 3-4 timer og min store (5 år) haft en overgangsjakke på, basket støvler og en hue med. Den lille i barnevogn haft en tynd hue, L/æ body og lå under dynen( måtte ta hans fleecedragt af han kogt i den.

Regner ikke med at ta dragten frem før midt/ slut november lidt afhængig af temperatur .

Anmeld Citér

19. oktober 2015

Malene H.

Flyverdragter (og vinterstøvler) er lavet til minusgrader. Det skal tidligst på, når vi kommer ned omkring de 5 grader.

Anmeld Citér

19. oktober 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Vi har brugt vores et par dage her i ferien. 1 dag ude i djurssommerland. Fuck det var kold. Især når det blæste. 

Syntes det kommer an på til hvadformål. Han var ikke varm den dag. Da vi kom hjem arbejde vi ude i softshell med en trøje under og han kamp svedte. Så syntes ikke man kan kun gå efter grader. Men i stedet shill faktor, og formål  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.